bugün

antalya

Sahilleri bomboş, ruslar gidince tadı yok diyenleri ramazan sonrası morartan şehir. Canım antalyam en güzel zamanlarını yaşıyor belki de. Çok seviyorum lan.

Beğenmeyenler bok yesin.
© copyright 2005 - 2026