bugün
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- seksten sonra bira içmek4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- köyde gece tuvalete gitmek7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- alevilerde muhammed ismi5
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- milli takımımızın balonu patladı7
- istanbul6
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- yazarların en sevdiği meyve9
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- güne bir şarkı bırak18
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- pornoyu bırakmak5
- 2026 dünya kupası14
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- 22 haziran 20262
- futbol12
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler5
- paris te son tango2
- türkiye a milli futbol takımı14
boğuk havası, soğuk iç anadolu insanı, kazık fiyatlarıyla yaşamak değil gezmek bile akıllıca olmayan şehir.
kalabalıklığının beni daraltmadığı, sokaklarında gezerken yüzümün sürekli güldüğü, iç ısıtmasada kasvet vermeyen, sürekli yaşamaya başladığımda daha da içine gireceğimi düşündüğüm şehir.
logosu hitit güneşidir ve öyle kalacaktır.
http://arsiv.ankara.edu.t.../1023652467guneskursu.jpg
http://arsiv.ankara.edu.t.../1023652467guneskursu.jpg
Türkiye Cumhuriyeti'nin başkentidir. Anadolu step leri ortasında yer alan, doğal kaynakları sınırlı, özellikle sıkça su sıkıntısı ile gündeme gelen, iklimi oldukça sert bir şehirdir. Halk arasında, memur, asker ve öğrenci şehiri olarak bilinmektedir.
son zamanlarda tropikal iklim kuşağı içine girdiğinden şüphe etmeye başladığım şehrim. yakında bahçelerde kirazlar, kayısılar yerine kakao, avokado falan görücez sanırım*.
güneyin incisi.
şu sıralar ne büyük eğlencesi biz garip yaşayanları kavurmak olan şehir. planlarımız var, imaj danışmanım ve ben norveç e yerleşecez.
haksızlık edilen başkentimizdir. güzellikleri görülmemiş, kalıplaşmış bir söz olarak sürekli tekrarlanan; "memur şehri, öğrenci şehri..." gibi sıfatlarla anılan, anadolunun bağrı. hem modern hem anadolu. 4 mevsimin de doyasıya yaşanabileceği bir şehir. her mevsimin tadı ayrı bir güzel. sırf deniz yok diye böyle eleştirilmesi bence haksızlık. antalya ile izmir ile kıyaslayalım. kış hangisinde ankara'daki güzelliğiyle yaşanabilir? hangisinde kış denilince akla gelen beyaz görüntü vardır? ankara'yı anlamayanlar, ankara'da yaşamayı bilmeyenler veya öğrenemeyenler için sıkıcı olan bu şehrin büyüsü, türkiye'nin başkentine yakışan bir olgudur.
nefretimi kazanmış şehirdir. iyidir. yazları sıcak kışları da kar yağışlıdır.
yarım kalan aşkların şehridir.
bugün okuduğum ayşe kulinin umut kitabında 'ankara ankara güzel ankara' başlığıyla birlikte cumhuriyet dönemindeki halinin anlatıldığı şehir...
ismini görmek bile iç burkar.
ömrümüzün 4 yılına prangalar vuran başşehir.
gereksiz şehirdir. atatürk e borçlu olan şehirdir. başkent olmasaydı küçük bir köyden farklı birşey olmazdı. *
tamam kötüdür, betondur, bozkırdır ama memlekettir lan. gitmeyin üstüne savunmaya geçerim bak
ve hatta (bkz: allahını seven angaralı defansa gelsin)
ve hatta (bkz: allahını seven angaralı defansa gelsin)
ankara insanının hepsinden farklı, asil ve yardım sever bir tarzı duruşu vardır. ankara hem istanbul gibi kozmopolit hem de içinde hala saf temiz kalmayı becerebilmiş güzel Türk insanının yaşadığı düzenli muhteşem şehirdir.tamam denizi olmayabilir iklimi kurak olabilir ama o nemli rutubetli antalyadan izmirden daha güzeldir havası. en azından çektiğin fön, makyaj bozulmaz Ankara'da. sırf bu da değil kalp hastaları için de güzeldir Ankara'nın havası.
Minik türkiyedir. istanbullusu gelir, ne dandik şehir lan en güzel yanı istanbula dönüşü der, izmirlisi gelir, askerlik iyiydi de ankara kötüydü bu ne lan sapsarı heryer der, bursalısı gelir, kendimle başbaşa kalacağım bir denizi bile yok der. Kızları çirkin, insanları asık suratlı, elektro sazla çalınan iğrenç müzikler dinlenen, hiç birşeyi güzel olmayan şehir diye atılır da tutulur hakkında.
Fakat ankarayı sevmek gerçekten yürek isteyen birşeydir ve izmiri, istanbulu, bursası güzel alımlı genç kızken ankara anaç annemizdir. Bir çoğunuz bilmez büyük ihtimalle ama özellikle semavi dinler öncesindeki uygarlıklar genelde bu civarı mesken tutmuştur. Çünkü onları ne istanbulun denizi ne izmirin kordonboyu koruyabilmiştir. Bu insanların ekmek için buğdaya ve arpaya, etlerini tuzlamak için tuza ve şarap yapabilmek için de üzüme ihtiyacı vardır. Bunları size alımlı gençkızlar değil, ancak anaç bir ana verebilir. işte bundandır ki hititler,frigler buraya yerleşmiş, bizans iç anadoluyu selçuklulara kaptırınca bütün tahılından dolayısıyla yiyecek kaynağından olmuş, çöküşe sürüklenmesi hızlanmıştır. Bunun yanında, bugünkü irlandalıların atası olan keltler de gene bu bölgeyi mesken edinmişler yaklaşık 200 yıl bu bölgede yaşamışlardır. Bunun yanında istanbul, savaş yıllarında halkını kaderiyle bırakırken, Ankaraya ayak basan atatürk oyunlarla, halaylarla karşılanıyordu ankaranın o dalga geçilen dikmeninde. Özetle, Tanrı ankaraya böyle bir ödev vermiş sanırım, laf atılan, itilen kakılan ama eninde sonunda muhtaç kalınan.
işte budur ankara, siz de haklısınız tabi, gençliğinizi ananınızın dizi dibinde değil alımlı genç kızlarla geçirmek istemektesiniz. Ama unutmayın onlardan bir gün tekme yerseniz gene ananızın yanına döneceksinizdir.
Fakat ankarayı sevmek gerçekten yürek isteyen birşeydir ve izmiri, istanbulu, bursası güzel alımlı genç kızken ankara anaç annemizdir. Bir çoğunuz bilmez büyük ihtimalle ama özellikle semavi dinler öncesindeki uygarlıklar genelde bu civarı mesken tutmuştur. Çünkü onları ne istanbulun denizi ne izmirin kordonboyu koruyabilmiştir. Bu insanların ekmek için buğdaya ve arpaya, etlerini tuzlamak için tuza ve şarap yapabilmek için de üzüme ihtiyacı vardır. Bunları size alımlı gençkızlar değil, ancak anaç bir ana verebilir. işte bundandır ki hititler,frigler buraya yerleşmiş, bizans iç anadoluyu selçuklulara kaptırınca bütün tahılından dolayısıyla yiyecek kaynağından olmuş, çöküşe sürüklenmesi hızlanmıştır. Bunun yanında, bugünkü irlandalıların atası olan keltler de gene bu bölgeyi mesken edinmişler yaklaşık 200 yıl bu bölgede yaşamışlardır. Bunun yanında istanbul, savaş yıllarında halkını kaderiyle bırakırken, Ankaraya ayak basan atatürk oyunlarla, halaylarla karşılanıyordu ankaranın o dalga geçilen dikmeninde. Özetle, Tanrı ankaraya böyle bir ödev vermiş sanırım, laf atılan, itilen kakılan ama eninde sonunda muhtaç kalınan.
işte budur ankara, siz de haklısınız tabi, gençliğinizi ananınızın dizi dibinde değil alımlı genç kızlarla geçirmek istemektesiniz. Ama unutmayın onlardan bir gün tekme yerseniz gene ananızın yanına döneceksinizdir.
an itibariyle mükemmel bir sağnak yağmurun etkili olduğu memleketim.
sevilme nedeni sadece yağmur olan şehir.
etimesgut ve sincan civarlarında etkili olan fırtına, şimşek, gök gürültüsü ve dolu gibi bilimum doğa afetleriyle yerimizden zıplatmış şehirdir an itibariyle. *
uzak kalıp çok özlediğim, özlemime mana veremeyenlere "boş şehri özleyecek halim yok ya" diye cevaplar savurmama sebep, an itibariyle yağmur haberlerini alıp, hayallerine dalınan şehir. özlenen, içinde özlenileni barındıran.
01.30 sularında feci bir yağmura kendini bırakmıştır. gidenlere, gidecek olanlara ağlıyor şehir.
bu aralar 'gündüzleri sıcak ve sıklat; geceleri soğuğa yakın ılık ve bol bol yağışlı' memleket. yaklaşık bir haftadır her akşam uzun uzun yağmur dövüyor sokağın asfaltlarını. önce aydınlanıyor gökyüzü şimşek ile, sonra gökgürültüsünün sesini ışığın parlağıyla korole duyuyorsun. kiri, isi, süpürüp parlatıyor yalnızlıkları.
elin japonu bile hakkında teşhisi koymuştur:
(bkz: http://www.videokantin.co...Sevmeyen-Japon-Teyze.html)
(bkz: http://www.videokantin.co...Sevmeyen-Japon-Teyze.html)
içindeyken gri soğuk sıkıcı gelen ama başka bir şehre gidince aranılan şehir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar