bugün
- velvet27
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- aile evinde yaşamak11
- ingiliz aksanı6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- sedat pekmez16
- kemalist dünya19
- herzevekil'in biraz şey olması6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- dincilerin ingiltere sevdası5
- fight club4
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- çomar putu3
- merhabalar biraderler4
- tavuk iskender2
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- yazarların iyi olduğu konular2
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- bir gecede cahil kaldık5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar4
- beynin güzelce yıkanması2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- muşlettin amca birader bey2
- manyak bey biraderin silik olması2
- galatasaray lobisi10
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- yazarların ilk kedileri3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- hızlı para kazanmanın yolları14
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- birader yazar olmak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- sözlüğün en şey yazarı2
- allah9
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- midas2
- işe uykusuz gitmek2
- kahve içmek2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- sıcaktan ağlamak2
- cemevinde hain kemal sloganları8
istanbuldan nefret eden birisiyim ama ankara daha kötü lan.
fay hatlarıyla örülmüş bir ülkenin en az fay hattı geçen şehri olmasına rağmen en büyük depremlerin yaşandığı şehirdir. kollarınızı olabildiğince açarak sığdırdığınız * hayallerinizin depremidir ankara. hayallerinizin katili olmasına rağmen zamanla seversiniz bu şehri, aşık olursunuz hatta; bir stockholm sendromudur çünkü ankara. birbirine tamamen aykırı iki durumda aynı acıyı yaşatabilen tek şehirdir ankara. ilk görüşteki yıkım şiddetlidir fakat son görüşteki yıkımın şiddetini ölçebilen bir aygıt icat edilememiştir henüz. bu kadar insanın neden ankara'yı sevdiğini bu şehre ayak bastıktan dört yıl sonra anlarsınız; son ayrılık vakti.
almışlar bir avuc toprağı,koymuslar bir fanusun içine,öyle boğucu bir şehir.
Bir gelenin bir de ayrılanın pişman olduğu şehir.
la bize her yer angara dedirten şehirdir .
sabahtan beri yağmurun hiç kesilmediği hayatın felç olduğu caaanım şehrim.
Sabahtan beri felaket şekilde yağan yağmuruyla sanki günahlardan arındıran güzel şehir. Birde Bu sefer sahiden gri.
aşk'ı koynunda saklayan ve ülkeye baş olmuş kenttir. gezegenin gri evidir. o kentin insanları dışında herkesin deniz yoksunluğundan şikayet ettiği kenttir. ayazı insanın soluğunu keser. sanatın ve bürokrasinin başını çeken bozkırın en güzide yeridir.
Bugün havası çok güzel olan güzel şehir. akşama kadar dışarı çıkmadan pencereden bakmakla yetinenleri biraz aptallık etmiş olsa.
Ne yağmur yağdı ama.
Bayağı yağdı.
iyi yağdı hakikaten.
Kabul edelim güzel yağdı.
Artık yağmaz dedik yine de yağdı.
Bugün muhteşem bir güzelliğe sahip olan şehir.
Bayağı yağdı.
iyi yağdı hakikaten.
Kabul edelim güzel yağdı.
Artık yağmaz dedik yine de yağdı.
Bugün muhteşem bir güzelliğe sahip olan şehir.
Soguk sehir. Sevemedim bir turlu.
elleri soğuktur ankara nın. ovuşturursun birbirine. yalnızsındır işte..
kül rengi göklerine kadar ayaz dolu geceleri vardır ankara nın.
sokak lambalarını gözlersin biri gelecek diye.
ayak seslerine biraz daha açarsın kulaklarını.
o gelecek diye.
yıllardır beklediğin kişi gelmez yine.
düşecek olursun ankara ya tutunursun..
sonra
yeniden yeniden gri sokaklara atarsın kendini
gecenin bir vakti.
tutamazsın nefesini.
içindeki alevler yakar ciğerini.
sen de yakmak istersin bu gri şehri.
yakamazsın, çünkü
ankara, sadece yalnızlarının içini yakan bir sevdadır..
kül rengi göklerine kadar ayaz dolu geceleri vardır ankara nın.
sokak lambalarını gözlersin biri gelecek diye.
ayak seslerine biraz daha açarsın kulaklarını.
o gelecek diye.
yıllardır beklediğin kişi gelmez yine.
düşecek olursun ankara ya tutunursun..
sonra
yeniden yeniden gri sokaklara atarsın kendini
gecenin bir vakti.
tutamazsın nefesini.
içindeki alevler yakar ciğerini.
sen de yakmak istersin bu gri şehri.
yakamazsın, çünkü
ankara, sadece yalnızlarının içini yakan bir sevdadır..
bi defolup gidemediğimiz cehennem.
istanbul fettan bir kadın; kıskanç, aşık, çok da aşığı olan, seni çıldırırtsa da,ayrılmak istesen de ayrılamadığındır. izmir güzel ve seksi, eğlendiğin,mutlu olduğun, ayrıldığında seneler sonra bile adı anıldığında yüzünü güldürendir.ancak ankara sadece evlenmeyi düşüneceğin kadındır. düzgün hayatı, az ve öz geçmişi, oturaklı duruşu, hanım hanımcıktır. anadoluluğunu hissedersin ama avrupai yaşamdan da geri kalmamıştır. güzeldir ankara.
bir de ne demişler ; Ankara'da ya okunur ya da aşık olunur zaten..
bir de ne demişler ; Ankara'da ya okunur ya da aşık olunur zaten..
yaşaması da ayrılması da zor olan şehirdir. hiç anlamazsın nasıl bağlandığını bu şehire.
sigara gibidir, ilk içtiğinde ne anlıyorlar ki bağımlısı oluyorlar diye düşünür, alıştıktan sonra vazgeçemezsin.
sabah kısa kollu giydirir öğleden sonra 'siktir git lan eve kalın birşeyler giy, şemsiyeni de al' der..
konuşan şehirdir..
konuşan şehirdir..
her daim soğuk kasvetli havası olan ama sevenin sevdiği başkent.
genelde kara ikliminin hakim olduğu şehir.
sabah girip akşam çıktığınızda ağzınızda kekremsi bir tat bırakır..
sevdam,
davam,
hasretim.
davam,
hasretim.
başkent.
"istanbul'da yaşayanlar için yaşanması zor bir şehir" denen şehir. ne yapıyorsunuz ki siz orada bizden farklı? oksijenli solunum mu yapmıyorsunuz? nedir yani olay?
--spoiler--
Sevgimin miadıydı
Yorgun, ürkek bakışların
Şimdi failisin
Salaş yalvarmalarımın
Maviliğimi çaldın sebebin neydi Ankara
Hülyalardan kâbuslara saldın zorun neydi Ankara
Bekleme sana sitemden başka sözüm yoktur
Gönlüm hazan sızıntılarında isyana sebebim çoktur
Ne sen bana alıştın
Ne de ben sana
Sen sevgiyi uzak bıraktın
Kuytu bir köşende sakladın
Yakıştırmadın bana
Sevdaymışsın konakladığın rüzgârlarda
Oysa sen yalansın Ankara
Sokaklarında adım başı ayrılık nidaları
Sen katilsin Ankara
Sana dökülen satırlarım gecelerinden kara
Sen avuçlarımda iki damla kan
Salaş yalvarmalarımın faili
Koynumda sakladığım isyan
Sen miadıydın bir zamanlar aşkın
Şimdi paslı soğuklarda ölüm tadın
Geçmiş yalanıdır hatıraların
Kapatın kapılarını üstüme zamanın
Kalmasın içimde hicranı hiçbir aşkın
--spoiler--
Sevgimin miadıydı
Yorgun, ürkek bakışların
Şimdi failisin
Salaş yalvarmalarımın
Maviliğimi çaldın sebebin neydi Ankara
Hülyalardan kâbuslara saldın zorun neydi Ankara
Bekleme sana sitemden başka sözüm yoktur
Gönlüm hazan sızıntılarında isyana sebebim çoktur
Ne sen bana alıştın
Ne de ben sana
Sen sevgiyi uzak bıraktın
Kuytu bir köşende sakladın
Yakıştırmadın bana
Sevdaymışsın konakladığın rüzgârlarda
Oysa sen yalansın Ankara
Sokaklarında adım başı ayrılık nidaları
Sen katilsin Ankara
Sana dökülen satırlarım gecelerinden kara
Sen avuçlarımda iki damla kan
Salaş yalvarmalarımın faili
Koynumda sakladığım isyan
Sen miadıydın bir zamanlar aşkın
Şimdi paslı soğuklarda ölüm tadın
Geçmiş yalanıdır hatıraların
Kapatın kapılarını üstüme zamanın
Kalmasın içimde hicranı hiçbir aşkın
--spoiler--
Aşık olduğum kenttir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar