bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- anın görüntüsü24
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sözlükteki gizli düşmanım9
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- rakı sevmemek7
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar8
- şafak çak3
- içtim şarabı13
- çift katlı otobüs3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- hayalet gibi bir insan olmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- venezuella depremi3
- kadir inanır22
- genç görünmeye çalışmak2
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- aşure yapan sözlük kızları7
- günün şiiri4
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- japonya7
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- of çok sıkıcı olmanız2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- kemalist dünya24
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- insan olmaya ceyrek kala3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur9
- çok güzel ama manyak kadın7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- mustafa kemal atatürk7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- bazen şık bazen relax mod2
- true'nun çaylak olması16
- üniversitelerin gereksiz olması16
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- hayattaki şans seviyeniz4
(bkz: half life 2) isimli sanat eserinde gordon freeman'a bazı bölümlerde eşlik eden yan karakter. city 17'nin muhteşem atmosferinin içinde kendisini görmek ve kendisiyle konuşmak oyuna çok ayrı tadlar katıyor fikrimce. tabii gordon odunu iki kelam edip kızın gönlünü almıyor ama olsun, ben monitör karşısından cevaplıyorum kendisini.
Half Life sevmeyenleri bile Half Life 2 oynamaya iten, ilk oynadığımdan beri Lara Croft da kimmiş dedirten, küstahlığı ve öldüren bakışlarıyla beynimize kazıdığımız enfes hatun. sadece grafiklerden meydana geldiğine inanmadığım bu afet, oyunda Merle Dandridge tarafından seslendirilmiş.
Eli vance'nin kızıdır kendileri.Bize Half life serileri boyunca kolay yollarda yardım etmiş zor işlerde hep bir bahaneyle işin içinden sıyrılmıştır.
half life 2'den episode two'ya kadar birçok kere yanımızda olmasına rağmen, hiçbir zaman adam gibi el atmamıştır mevzulara. "baba seni burda komam sen merak etme" diye hava atar, açtığı kapıdan bizi gönderir, arabada giderken burada duralım der, içeriyi biz kolaçan ederiz, yaralanır ölür, iyileştirmesi de bize kalır, babası bize yamamaya çalışır, dr. breen'in durdurulması gerekir, asansörlere tek bineriz, "combine tipler geliyor kanka" der, ama maşallah kendisi gelmez, herkesi öldürürüz, "lan kusura bakma anca geldim" der.
yine de en sonunda "bubaa bubaa" diye ağladı, yine kıyamadık, yeni seriyle birlikte yine dalarız olaylara. yalnız şu kıza biraz daha misyon yazın amk, ne lan bu ? kullanılmış hissediyorum kendimi arkadaşım. hayatımda kadınlara yapmadığım yalakalığı şu kıza yaptım ya.
ayrıca; o elinde "cızıt bızıt" diye çalışan maymuncuktan da istiyorum.
yine de en sonunda "bubaa bubaa" diye ağladı, yine kıyamadık, yeni seriyle birlikte yine dalarız olaylara. yalnız şu kıza biraz daha misyon yazın amk, ne lan bu ? kullanılmış hissediyorum kendimi arkadaşım. hayatımda kadınlara yapmadığım yalakalığı şu kıza yaptım ya.
ayrıca; o elinde "cızıt bızıt" diye çalışan maymuncuktan da istiyorum.
emrine amade olduğumuz insan. Abi her dediğini sorgusuz sualsiz yapıyoruz bu ne iş ya? Bi kerede gordon sessizlik yemininini bozsa da "la amuha godum niye yapıyoruz bunu bi anlat hele" demesini çok istiyorum değerli sözlük.
Olm bu kız sana bakmıyor işte peşinden koşuyorsun hep. *
He birde EP1'de bir fıkrasına gülünmeyen alyx vance vardır ki baya fenadır. Oynamayıp görünce gülmek isteyenler için spoiler içine alıyorum. Oynamayan okuyupda bana küfretmesin
--spoiler--
Citadel'in yıkılmasıyla artık combine askerleri savunmasız kalmıştır. Zombielerin de combine'lara saldırması sonucu bazı combine'lar zombie'e dönüşmüştür.
ölmüş bir zombie+combine gören alyx;
-:Alyx
+:Gordon
-hmm, combine askerlerini de headcrabler ele geçirmiş. Bu şey gibi... Zombine!!
+...(Efsane sessizlik)
-hahaha, anlamadın mı ya? Zombine işte, combine+zombie hahahahah
+...
-Neyse devam edelim. *
--spoiler--
Olm bu kız sana bakmıyor işte peşinden koşuyorsun hep. *
He birde EP1'de bir fıkrasına gülünmeyen alyx vance vardır ki baya fenadır. Oynamayıp görünce gülmek isteyenler için spoiler içine alıyorum. Oynamayan okuyupda bana küfretmesin
--spoiler--
Citadel'in yıkılmasıyla artık combine askerleri savunmasız kalmıştır. Zombielerin de combine'lara saldırması sonucu bazı combine'lar zombie'e dönüşmüştür.
ölmüş bir zombie+combine gören alyx;
-:Alyx
+:Gordon
-hmm, combine askerlerini de headcrabler ele geçirmiş. Bu şey gibi... Zombine!!
+...(Efsane sessizlik)
-hahaha, anlamadın mı ya? Zombine işte, combine+zombie hahahahah
+...
-Neyse devam edelim. *
--spoiler--
bence gordon bu kıza gizliden gizliye aşık ama belli etmiyor.
ama Gordon Amca hiç konuşmadı 18 senedir. merakla bekliyoruz nasıl bir ses tonu var.
saygılar sunuyorum azizim...
ama Gordon Amca hiç konuşmadı 18 senedir. merakla bekliyoruz nasıl bir ses tonu var.
saygılar sunuyorum azizim...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar