bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması12
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- esra'yı aç esra'yı3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar3
- 48 takım içinde 47 nci olmak5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- günün sözü3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- makarna süzmek2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- yürüyüş partisi3
- bugün de meme atan olmaması13
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması2
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- futbol9
- şemsiyenin ters dönmesi3
- lucas luthor2
- kaçak çay2
- beyaz otomobil satın almak10
- oyuncu2
- gocu abi2
- yazma diyince yazmayan erkek4
- paris te son tango6
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- anın görüntüsü15
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- amazon com tr2
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- iş kadını yazarlar6
- meloş nerede sorunsalı5
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- gocu bey meh meh bey birader4
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- misafir ağırlamak2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- 2026 dünya kupası16
- ibrahim hacıosmanoğlu5
örümcek beyinli muğla milletvekili. temsil ettiği halkına yakışmayan bi' adam.
bütün okulları imam hatibe çevirmekmiş niyeti. evleri mescite kamu binalarını camiye çevirir bu sonra. ohh miss yaşarız.
http://www.radikal.com.tr...1098049&CategoryID=78
bütün okulları imam hatibe çevirmekmiş niyeti. evleri mescite kamu binalarını camiye çevirir bu sonra. ohh miss yaşarız.
http://www.radikal.com.tr...1098049&CategoryID=78
--spoiler--
Cumhuriyet gazetesinin haberine göre;
--spoiler--
cumhuriyet gazetesi'nin haberi olunca biraz beklemek lazım. ancak ateş olmayan yerden de duman çıkmaz. eğer böyle bir düşünceye sahiplerse hepsinin beynini sikeyim.
ee bütün okullar imam hatip olursa ne olacak?
nasıl gelişecek bu ülke?
nasıl ayakta kalabileceğiz?
bunları düşünüyorlar mı acaba?
Cumhuriyet gazetesinin haberine göre;
--spoiler--
cumhuriyet gazetesi'nin haberi olunca biraz beklemek lazım. ancak ateş olmayan yerden de duman çıkmaz. eğer böyle bir düşünceye sahiplerse hepsinin beynini sikeyim.
ee bütün okullar imam hatip olursa ne olacak?
nasıl gelişecek bu ülke?
nasıl ayakta kalabileceğiz?
bunları düşünüyorlar mı acaba?
adam not found.
Bütün okulları imam hatip'e çevirmek gibi bir niyeti de olmayan AKP Muğla Milletvekili.
Haberi ben de içim acıyarak okudum ama çok da abartmamak lazım.
"Bütün okulları imam hatip yapma şansına sahibiz" demiş ki bence demek istediği dilediğimiz okulu imam Hatip'e çeviririz'di. Bu kör olmayan, az çok bir bilince sahip herkesin bildiği bir şeydi. Nitekim benim yaşadığım ilçe Bornova'da hemen nurtopu gibi iki imam Hatip okulumuz oldu bile. Elbette ki bunlar düz liselerden devşirilen okullar. Ama Ali Boğa'nın da işaret ettiği gibi bu okullara kayıt yaptıracak, bu okulları dolduracak öğrenciyi nereden bulacaklar.
Ali Boğa'nın asıl can sıkması gereken açıklaması ise AKP iktidarında imam Hatip Liseleri'nin artması sayesinde "Memleketin geleceğini satmayan, tarihine, kültürüne inancına saygılı diplomatların, yöneticilerin bu memleketin başına geçeceğini" söylemesi... Yani imam Hatip Lisesi mezunlarının dışında okullardan mezun olanların bu ülkeyi satan insanlar olacağını işaret ediyor. Hem de bunu devletin hemen hemen tüm kurumlarını, limanlarını, fabrikalarını, arazilerini, bankalarını satan bir iktidarın, bir partinin milletvekili söylüyor. Yani hem kel hem fodul derler ya, bizzat bu Ali Boğa işte... Yahu satacak bir şey kalmayınca ormanları bile satabilmek için yasa çıkartan bir partinin milletvekili nasıl olur da bu kadar abuk bir açıklama yapar. Söylediği yerde bunları dile getirmeye kalksan da yaka paça tartaklanarak içeri atılırsın.
Ali Boğa'ya gereğinden fazla da yüklenmemek lazım. Sonuç olarak o da nihayetinde çarkın bir dişlisinden ibaret. Eminim ki kendisi bile bu açıklamasının ardından insanları imam hatipliler ve olmayanlar diye ayırdığının, sınıflandırdığının farkında değildir. AKP bunu hep yaptı. insanları her yerde bölerek ayrıma soktu. Alevi sünni ayrımı, laik muhafazakar ayrımı, türk kürt ayrımı ve daha niceleri. Ali Boğa bu açıklamasıyla birlikte hemen her gün birkaç şehit verdiğimiz günlerde kendileri için asıl önemli olanın ne olduğunu açıkça dile getirmiş. Kendisini tebrik ediyor, alnından öpüyorum. Çok yaşar inşallah da bu ülkeyi getirmek istedikleri yerin hesabını birilerine verecek günleri görür.
Haberi ben de içim acıyarak okudum ama çok da abartmamak lazım.
"Bütün okulları imam hatip yapma şansına sahibiz" demiş ki bence demek istediği dilediğimiz okulu imam Hatip'e çeviririz'di. Bu kör olmayan, az çok bir bilince sahip herkesin bildiği bir şeydi. Nitekim benim yaşadığım ilçe Bornova'da hemen nurtopu gibi iki imam Hatip okulumuz oldu bile. Elbette ki bunlar düz liselerden devşirilen okullar. Ama Ali Boğa'nın da işaret ettiği gibi bu okullara kayıt yaptıracak, bu okulları dolduracak öğrenciyi nereden bulacaklar.
Ali Boğa'nın asıl can sıkması gereken açıklaması ise AKP iktidarında imam Hatip Liseleri'nin artması sayesinde "Memleketin geleceğini satmayan, tarihine, kültürüne inancına saygılı diplomatların, yöneticilerin bu memleketin başına geçeceğini" söylemesi... Yani imam Hatip Lisesi mezunlarının dışında okullardan mezun olanların bu ülkeyi satan insanlar olacağını işaret ediyor. Hem de bunu devletin hemen hemen tüm kurumlarını, limanlarını, fabrikalarını, arazilerini, bankalarını satan bir iktidarın, bir partinin milletvekili söylüyor. Yani hem kel hem fodul derler ya, bizzat bu Ali Boğa işte... Yahu satacak bir şey kalmayınca ormanları bile satabilmek için yasa çıkartan bir partinin milletvekili nasıl olur da bu kadar abuk bir açıklama yapar. Söylediği yerde bunları dile getirmeye kalksan da yaka paça tartaklanarak içeri atılırsın.
Ali Boğa'ya gereğinden fazla da yüklenmemek lazım. Sonuç olarak o da nihayetinde çarkın bir dişlisinden ibaret. Eminim ki kendisi bile bu açıklamasının ardından insanları imam hatipliler ve olmayanlar diye ayırdığının, sınıflandırdığının farkında değildir. AKP bunu hep yaptı. insanları her yerde bölerek ayrıma soktu. Alevi sünni ayrımı, laik muhafazakar ayrımı, türk kürt ayrımı ve daha niceleri. Ali Boğa bu açıklamasıyla birlikte hemen her gün birkaç şehit verdiğimiz günlerde kendileri için asıl önemli olanın ne olduğunu açıkça dile getirmiş. Kendisini tebrik ediyor, alnından öpüyorum. Çok yaşar inşallah da bu ülkeyi getirmek istedikleri yerin hesabını birilerine verecek günleri görür.
Bugün gazetelerden öğrendik ki beyefendinin torunu Fransız okulunda eğitim görüyormuş. işte samimiyetsizliğin, vatandaşın kafasını bulandırmasının ispatı. Nasıl bir riyakarlıktır bu artık bilemem. Bahanesi de hazır, torununun babası diplamatmış ta başka ülkelere gittiğinde her yerde muadili olan bir okulda eğitim görmesi gerekiyormuş. Ama şimdi demezler mi Ali Boğa efendi, bu çocuk imam Hatip'te okumayacak bu durumda memleketin geleceğini satan, kültürüne, inancına saygısız biri mi olacak diye... Ayrıca işte aynen bu sebepler vatandaşta çocuğunu imam Hatip Lisesi'ne göndermek istemiyor Ali Boğa efendi... Çünkü dünyanın gelişen şartları içinde imam yetiştirmek bize bir şey kazandırmayacak, bizi bir yerlere taşımayacak, bu okulların dünya üzerinde karşılıkları yok, değerleri az... Bir ülke elbette ki ihtiyacı kadar din adamı yetiştirmelidir ama sen gelip bütün okulları din okulları yapmanın hayalini kuruyorum diye itirafta bulunursan ve sonra da kendi torununun durumu ortaya çıkarsa ikiyüzlü, riyakar durumuna düşersin.
Biz din adamı yetiştirelim ama ondan daha çok doktor, mühendis, mimar, bilimadamı yetiştirelim Ali Boğa efendi.
Doktorsuzluktan hastane binaları bomboş duruyor. Yeterli mimar ve mühendisin yok ki övündüğün trenleri yurt dışında alıyor onların hareket edeceği yolları, köprüleri yabancı mimarlara yaptırıyorsun... Araban yok, uçağın yok, silahın yok, ilacın yok, tankın yok... Hep dışarı bağımlısın Ali Boğa efendi... Allah'a dua edelim ama dua etmekle olmuyor bu işler. Sen gerekli çabayı harcayacaksın ki Allah da sana yardım etsin...
Biz din adamı yetiştirelim ama ondan daha çok doktor, mühendis, mimar, bilimadamı yetiştirelim Ali Boğa efendi.
Doktorsuzluktan hastane binaları bomboş duruyor. Yeterli mimar ve mühendisin yok ki övündüğün trenleri yurt dışında alıyor onların hareket edeceği yolları, köprüleri yabancı mimarlara yaptırıyorsun... Araban yok, uçağın yok, silahın yok, ilacın yok, tankın yok... Hep dışarı bağımlısın Ali Boğa efendi... Allah'a dua edelim ama dua etmekle olmuyor bu işler. Sen gerekli çabayı harcayacaksın ki Allah da sana yardım etsin...
tamamen sözde muhafazakardır, yaşadığı toplumun baskısıyla eğitim almış gereksiz bir şahsiyetdir, bu tür kişiler olmasa ülke çok daha ileriye gidecektir, savunduğu değerleri limoni bir biçimde savunur bu m.vekili.
yakında s.kecekler bu adamı o olacak.
"bütün okullar imam hatip olacak" demiş.
demiş de kendi torununu fransız lisesine yazdırmış.
Böyle ibne bunlar.
"bütün okullar imam hatip olacak" demiş.
demiş de kendi torununu fransız lisesine yazdırmış.
Böyle ibne bunlar.
ölmüş demek ..
hayat bu işte
ölüm geliyorum demez tabi
hayat'ın bütün kurgusu bunu unutturmak üzerine
hayat bu işte
ölüm geliyorum demez tabi
hayat'ın bütün kurgusu bunu unutturmak üzerine
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar