bugün
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- beyaz otomobil satın almak14
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- makarna süzmek5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- yürüyüş partisi4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- bugün de meme atan olmaması13
- almanya4
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- anın görüntüsü15
- şemsiyenin ters dönmesi3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- iş kadını yazarlar6
- paris te son tango6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- lucas luthor2
- meloş nerede sorunsalı5
- kaçak çay2
- oyuncu2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- gocu abi2
- futbol9
- gocu bey meh meh bey birader4
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- hoşgeldin pazartesi7
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
Bütün okulları imam hatip'e çevirmek gibi bir niyeti de olmayan AKP Muğla Milletvekili.
Haberi ben de içim acıyarak okudum ama çok da abartmamak lazım.
"Bütün okulları imam hatip yapma şansına sahibiz" demiş ki bence demek istediği dilediğimiz okulu imam Hatip'e çeviririz'di. Bu kör olmayan, az çok bir bilince sahip herkesin bildiği bir şeydi. Nitekim benim yaşadığım ilçe Bornova'da hemen nurtopu gibi iki imam Hatip okulumuz oldu bile. Elbette ki bunlar düz liselerden devşirilen okullar. Ama Ali Boğa'nın da işaret ettiği gibi bu okullara kayıt yaptıracak, bu okulları dolduracak öğrenciyi nereden bulacaklar.
Ali Boğa'nın asıl can sıkması gereken açıklaması ise AKP iktidarında imam Hatip Liseleri'nin artması sayesinde "Memleketin geleceğini satmayan, tarihine, kültürüne inancına saygılı diplomatların, yöneticilerin bu memleketin başına geçeceğini" söylemesi... Yani imam Hatip Lisesi mezunlarının dışında okullardan mezun olanların bu ülkeyi satan insanlar olacağını işaret ediyor. Hem de bunu devletin hemen hemen tüm kurumlarını, limanlarını, fabrikalarını, arazilerini, bankalarını satan bir iktidarın, bir partinin milletvekili söylüyor. Yani hem kel hem fodul derler ya, bizzat bu Ali Boğa işte... Yahu satacak bir şey kalmayınca ormanları bile satabilmek için yasa çıkartan bir partinin milletvekili nasıl olur da bu kadar abuk bir açıklama yapar. Söylediği yerde bunları dile getirmeye kalksan da yaka paça tartaklanarak içeri atılırsın.
Ali Boğa'ya gereğinden fazla da yüklenmemek lazım. Sonuç olarak o da nihayetinde çarkın bir dişlisinden ibaret. Eminim ki kendisi bile bu açıklamasının ardından insanları imam hatipliler ve olmayanlar diye ayırdığının, sınıflandırdığının farkında değildir. AKP bunu hep yaptı. insanları her yerde bölerek ayrıma soktu. Alevi sünni ayrımı, laik muhafazakar ayrımı, türk kürt ayrımı ve daha niceleri. Ali Boğa bu açıklamasıyla birlikte hemen her gün birkaç şehit verdiğimiz günlerde kendileri için asıl önemli olanın ne olduğunu açıkça dile getirmiş. Kendisini tebrik ediyor, alnından öpüyorum. Çok yaşar inşallah da bu ülkeyi getirmek istedikleri yerin hesabını birilerine verecek günleri görür.
Haberi ben de içim acıyarak okudum ama çok da abartmamak lazım.
"Bütün okulları imam hatip yapma şansına sahibiz" demiş ki bence demek istediği dilediğimiz okulu imam Hatip'e çeviririz'di. Bu kör olmayan, az çok bir bilince sahip herkesin bildiği bir şeydi. Nitekim benim yaşadığım ilçe Bornova'da hemen nurtopu gibi iki imam Hatip okulumuz oldu bile. Elbette ki bunlar düz liselerden devşirilen okullar. Ama Ali Boğa'nın da işaret ettiği gibi bu okullara kayıt yaptıracak, bu okulları dolduracak öğrenciyi nereden bulacaklar.
Ali Boğa'nın asıl can sıkması gereken açıklaması ise AKP iktidarında imam Hatip Liseleri'nin artması sayesinde "Memleketin geleceğini satmayan, tarihine, kültürüne inancına saygılı diplomatların, yöneticilerin bu memleketin başına geçeceğini" söylemesi... Yani imam Hatip Lisesi mezunlarının dışında okullardan mezun olanların bu ülkeyi satan insanlar olacağını işaret ediyor. Hem de bunu devletin hemen hemen tüm kurumlarını, limanlarını, fabrikalarını, arazilerini, bankalarını satan bir iktidarın, bir partinin milletvekili söylüyor. Yani hem kel hem fodul derler ya, bizzat bu Ali Boğa işte... Yahu satacak bir şey kalmayınca ormanları bile satabilmek için yasa çıkartan bir partinin milletvekili nasıl olur da bu kadar abuk bir açıklama yapar. Söylediği yerde bunları dile getirmeye kalksan da yaka paça tartaklanarak içeri atılırsın.
Ali Boğa'ya gereğinden fazla da yüklenmemek lazım. Sonuç olarak o da nihayetinde çarkın bir dişlisinden ibaret. Eminim ki kendisi bile bu açıklamasının ardından insanları imam hatipliler ve olmayanlar diye ayırdığının, sınıflandırdığının farkında değildir. AKP bunu hep yaptı. insanları her yerde bölerek ayrıma soktu. Alevi sünni ayrımı, laik muhafazakar ayrımı, türk kürt ayrımı ve daha niceleri. Ali Boğa bu açıklamasıyla birlikte hemen her gün birkaç şehit verdiğimiz günlerde kendileri için asıl önemli olanın ne olduğunu açıkça dile getirmiş. Kendisini tebrik ediyor, alnından öpüyorum. Çok yaşar inşallah da bu ülkeyi getirmek istedikleri yerin hesabını birilerine verecek günleri görür.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar