bugün
- sözlüğün aptal kaynaması9
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme3
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- sözlüte karı var mı3
- velvet43
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle28
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- hamas3
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı5
- izmir2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- hayatını kaybetmek4
- vatandaş halinden memnun3
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- yalamcı yarim dizisi2
- 19 yaşında kızla yatmak15
- almanya7
- paraguay4
- makarnaya sarımsak girer mi4
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı4
- king is back5
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- güney afrika5
- kanada3
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- aselsan3
- yugoslavya kızları4
- pandela3
- mor semsiyeli yabanci5
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- breko brek kara kuş2
- volkswagen2
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- deniz baykal7
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- göte giren şemsiye4
- durduk yere ağlamak3
- iş hayatı3
allah rahmet eylesin
allah affetsin. yakınlarına sabır versin.
''o'' ndan geldik gene ''o'' na gideceğiz...
rahmet,rahmet,rahmet....
rahmet,rahmet,rahmet....
allah rahmet eylesin.
ölümün yaşının olmadığını hatırlatmış yazar demek isterdim ama içimden şunu söylemek geliyor ' her ölüm erkendir ama bu daha bir erken olmuş '. allah rahmet eylesin, geride kalanlara sabır versin.
istediği yere gider umarım.
allah rahmet eylesin , kalanlara sabır dilerim .
daha dün akşam abimle birlikte izlediğim bir haberin ne kadar üzünç olduğunu konuşup, sabahında sözlüğün gelişmeler kısmında yazılan o yürek delici yazıları okuyup yanarak ölen o gencecik çocukların meğer sözlükteki yazar arkadaşımız olduğunu öğrenerek mahvoldum...
ne b*ktan bi dünyada yaşıyoruz biz böyle.
gittiğin yerde sonsuz ol...
ne b*ktan bi dünyada yaşıyoruz biz böyle.
gittiğin yerde sonsuz ol...
ereğli yi yıktılar allah rahmet eylesin.
ailesine ve yakınlarına baş sağlığı diliyorum. nur içinde yatsın.
ölümü içimi burkan yazar. yazdıkları ve hala açık olan facebook hesabı bir kat daha üzdü beni. mekanı cennet olsun.
http://www.facebook.com/kubilayuksel
http://www.facebook.com/kubilayuksel
allah rahmet eylesin.ailesine sabır ve başsağlığı diliyorum.
biraz önce şifreyi girerken düşünüyordum üye olduğum edebiyat sitesinde birbirini tanıyan insanlar vasıtasıyla bu şekil haberler duyurulurdu...birbirinde telefonları olan insanlar arkadaşlarını uzun süre online görmeyince arayıp acı haberi alırdı. burda yeni olduğum için olası bir durumda nasıl haberdar olunuyor acaba diye düşünürken gelişmeler bölümüne girip bu haberi okuyunca neye uğradım bilemedim. her iki arkadaşım için Allahtan rahmet diliyorum... mekanınız cennet olsun inşallah.
allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
tüm sözlük üyelerinin başı sağolsun. başımız sağolsun. mekanı cennet olsun. yüce rabb im sevdiklerine ve yakınlarına sabır versin.
allah rahmet eylesin ailesinin acısını paylaşıyoruz.
gözyaşlarımı tutamadım ben hiç tanımama rağmen. kendi 19 yaşım geldi gözümün önüne. ne hayalleri oluyor insanın. hiç aklına gelmiyor bir gün sonra diğer aleme göçebilme ihtimali. kazadan 1 dk öncesi ne muhabbetler dönüyordu kim bilir o arabada. gidene mi üzülürsün, kalana mı? karar veremedim ben.
allah'ım kalanlara sabır, yanımızdan ayrılanlara da cemalini nasip etsin..
hepimizin başı sağ olsun.
allah'ım kalanlara sabır, yanımızdan ayrılanlara da cemalini nasip etsin..
hepimizin başı sağ olsun.
ölümüyle ağlatan yazardır.
Allah gani gani rahmet eylesin.
mekanının yeri yüzünün güzelliğine yakışsın.
Allah gani gani rahmet eylesin.
mekanının yeri yüzünün güzelliğine yakışsın.
başımız sağ olsun.
yanılmıyorsam daha dün nickine denk geldiğim, entrysini okuduğum ve oyladığım yazar arkadaşım.
ölüm ne ani, ne kadar soğuk ve ne kadar gerçek... diğer arkadaşım için de dediğim gibi yine de ölüm yeni bir başlangıçtır. cennetin kapılarının ikisine de sonuna dek açılması dileklerimle...
ölüm ne ani, ne kadar soğuk ve ne kadar gerçek... diğer arkadaşım için de dediğim gibi yine de ölüm yeni bir başlangıçtır. cennetin kapılarının ikisine de sonuna dek açılması dileklerimle...
allah rahmet eylesin..
kaybettiğimiz genç dostumuz. başımız sağolsun.
Allah sevdiklerine sabır, kendisine cenneti nasib etsin.
sabahleyin haberi okuduğumda içim kötü olmuştu. gelişmelerdeki haberi görünce dünya enteresan bir yermiş onu anladım.
mekanı cennet olsun
mekanı cennet olsun
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar