bugün
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek10
- bugün de meme atan olmaması5
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- balkonu camla kaplatmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- alevilerde muhammed ismi5
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- istanbul6
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- milli takımımızın balonu patladı7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- yazarların en sevdiği meyve9
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- 22 haziran 20262
- güne bir şarkı bırak18
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- 2026 dünya kupası14
- pornoyu bırakmak5
- bir gün ölecek olmak7
- paris te son tango2
- futbol12
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- asosyal olmanın sebepleri7
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- opel omega b2
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- red bull2
entry'ler (370)
Yazıp da içimden atmak istediğim şeyler var
Bu ne hayatmış, ne sınavmış arkadaş?
O feleğin nasıl bi çemberi varmış ki daraldıkça daraldı
Aynı şeylerle sınanıp duruyorum
Bana bi şeyler söylenmeye çalışılıyor ama anlamıyorum
Duygusal zekası düşük biri miyim?
Olabilir
Kimseden bi şey istemedim
Kimseye kötülük yapmadım
Kendime yettim
Kimsenin yanında güçsüz olduğumu söylemedim
Varsa bi gücüm kimse üstünde zor kullanmadım
Vicdanlı, ahlaklı yaşamak için kendimi hep motive ettim
Çok da kolaydı zaten benim için
Zaman zaman kafam attı, yoldan sapmak çok sevimli göründü gözüme ama yapmadım
Bu kadar içli bi insan olmak zor
Empati yapabilmek zor
insan olmak zaten zorken üstüne farkında olmak çok çok zor
Geldiysem güzel yaşayacağım
Hayal ettiğim ne varsa hepsini yapacağım
“Zorlanıyorum” kelimesini kimse duymadı benden
Bundan sonra da söylemeyeceğim!
Bu ne hayatmış, ne sınavmış arkadaş?
O feleğin nasıl bi çemberi varmış ki daraldıkça daraldı
Aynı şeylerle sınanıp duruyorum
Bana bi şeyler söylenmeye çalışılıyor ama anlamıyorum
Duygusal zekası düşük biri miyim?
Olabilir
Kimseden bi şey istemedim
Kimseye kötülük yapmadım
Kendime yettim
Kimsenin yanında güçsüz olduğumu söylemedim
Varsa bi gücüm kimse üstünde zor kullanmadım
Vicdanlı, ahlaklı yaşamak için kendimi hep motive ettim
Çok da kolaydı zaten benim için
Zaman zaman kafam attı, yoldan sapmak çok sevimli göründü gözüme ama yapmadım
Bu kadar içli bi insan olmak zor
Empati yapabilmek zor
insan olmak zaten zorken üstüne farkında olmak çok çok zor
Geldiysem güzel yaşayacağım
Hayal ettiğim ne varsa hepsini yapacağım
“Zorlanıyorum” kelimesini kimse duymadı benden
Bundan sonra da söylemeyeceğim!
Biz türküz ve türkçe konuşmalıyız. Eğer dilimiz kaybolursa millet olmanın en önemli gereği işlevsiz kalır.
Dil bir milleti milet yapan en önemli etkendir.
Dil bir milleti milet yapan en önemli etkendir.
(bkz: seda sayan)
Hiç alakam yok. Bi kere estetikim yok. Estetik yaptırsam da niye ona benzemek istiyeyim orası ayrı…
Hiç alakam yok. Bi kere estetikim yok. Estetik yaptırsam da niye ona benzemek istiyeyim orası ayrı…
(bkz: simge şebnem aköz)
israilli olunmaz, doğulur…
simge aköz ü neden oynatmıyoruz diye düşünüyorum. Kendisinin mükemmel top çıkarmalarına ihtiyacımız var.
meryem boz Gerçekten bir efsane. Soğuk kanlı ve ne yaptığını iyi bilen bir sporcu. Bu maçta da iyi oynamaktadır.
Şöyle bir geçmişe gittim yaklaşık 10 yıl kadar önceye. Ne tatlıymış o zamanlar… ne güzel arkadaşlar edinmişim, içim ısındı, teşekkürler sözlük
istanbullu karikatürist.
"aslında var olmayan bir kalpte yer edinmek için yaptıklarımız bizi yok ediyor..."
" dünyanın ekseni kaydı, 12cm yerinden oynadı... Sen bana 1 cm bile yaklaşmadın..."
şimdi yüzümde ölümden doğma ayrılık izleri var
hiçbir gülüşün dolduramayacağı oyuklarım
soyulup, soyulup tekrar kanatılmış kabuklarım var
peki benim gönlü hürüm, vicdanı hürüm
hangi yaraya hayır dedim senden gelen ki
şiirlerim susmuş olsun...
hiçbir gülüşün dolduramayacağı oyuklarım
soyulup, soyulup tekrar kanatılmış kabuklarım var
peki benim gönlü hürüm, vicdanı hürüm
hangi yaraya hayır dedim senden gelen ki
şiirlerim susmuş olsun...
ideolojik sebeplerden dolayı dizinin saatini o kadar geç saate aldıranlara bir kaç lafım olacak...
inşallah arabanızı önünde park edili bir araba olduğu halde yokuş aşağı bakar vaziyette bırakmışken kaldıramazsınız ve göz göre göre öndeki araca vurursunuz...
inşallah arabanızı önünde park edili bir araba olduğu halde yokuş aşağı bakar vaziyette bırakmışken kaldıramazsınız ve göz göre göre öndeki araca vurursunuz...
ordu maçı başlarken de demiştim yeneriz diye bu maçta da dedim... öyle bi düşünce geçti kafamdan dillendirdim... artık 6. hissime filan güvenmiyorum...
çokluğu sevmem ben... her şey bir'likte güzeldir...
rampaların ustasıyız
behzat ç nin hastasıyız...
behzat ç nin hastasıyız...
seni seçtim pikaçu
bana güzel bi gelecek vaadediyordu ondan seçtim... allasen ne sebebi olabilir... *
bana güzel bi gelecek vaadediyordu ondan seçtim... allasen ne sebebi olabilir... *
kendisi yarın asker olacaktır... hayırlısıyla gidip gelmesini beklemekteyim... şafak kaç la..? *
şiir yazma isteğinin günden güne yok olması...
bazı sapık ruhlu, maganda, iğrenç erkeklerin trafikten men edilmesiyle birlikte mükemmele ulaşacak aktivitedir.