bugün
- chp den akp'ye jet geçiş2
- müşriklerin esasında putlara tapmaması3
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- kadınlar neden aldatır17
- eski uludağ sözlük ortamı7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- allah bu yahudilerin belası versin3
- online yazarlar8
- lip balm kullanan erkek6
- sedat pekmez18
- 1 euro 52 93 tl2
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- devşirmelik makamı13
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- aldım kabul ettim6
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- nofap6
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- 0 0 75
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- lionel messi11
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- dont fuck with me tony4
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- cut the crap4
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- biz arap değiliz biz türk üz8
- toplu taşıma aracı2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- diamond bosphoruss denen yazar7
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- tekerlek kaşar4
- 2026 dünya kupası15
- ismet gurbuz 202418
AN itibariyle europe serverinde türklerin müthiş dayanışması var. herkes şaşkın. gelen yardımın kralını görecektir. "türkler destek" nicki ile beni bulabilirsiniz.
Anladığım kadarıyla birbirini yiyen yamyamların oyunu.
En çok yiyen kazanır sloganıyla hücumlayıp birinci olmaya çalışıyorlar.
Ama Biri birini yedi diye o ona kızıyor.
yeme beni yerim seni.
Yersen beni yedirtirim seni.
o değil de; gece gece karnım acıktı..
En çok yiyen kazanır sloganıyla hücumlayıp birinci olmaya çalışıyorlar.
Ama Biri birini yedi diye o ona kızıyor.
yeme beni yerim seni.
Yersen beni yedirtirim seni.
o değil de; gece gece karnım acıktı..
"171 agar. io bıraktırma hattı" ile üstesinden geldiğim bağımlılık.
anlık imkanları değerlendirmeniz gereken oyun.
http://i.hizliresim.com/7kNNBL.png geçen yine zirveyi zorluyorum xd.
şaka bi yana, o yuvarlak patlatan orospu çocuklarını attıkları adam eğer büyükse anında bölünüp adamı sıradan düşürebiliyorsunuz.
anlık oyunu yani. öyle küçük noktalardan toplayarak birincilik beklemeyin. elinizi kana bulayın. ağzınız renklensin.
http://i.hizliresim.com/7kNNBL.png geçen yine zirveyi zorluyorum xd.
şaka bi yana, o yuvarlak patlatan orospu çocuklarını attıkları adam eğer büyükse anında bölünüp adamı sıradan düşürebiliyorsunuz.
anlık oyunu yani. öyle küçük noktalardan toplayarak birincilik beklemeyin. elinizi kana bulayın. ağzınız renklensin.
Bu sabah yine ilginç şeyler yaşadığım oyun.
görsel
Durum bu hale gelmeden önce ben 1. , zoyy 2. , şişman 3.cüydü ve zoyy şişmanı tam yemek üzereyken şişmanı feedleyip birinci yapıyorum ben 2.ci sıraya düşüyorum. Sonra ne mi oluyor , şişmandestek ve şişmanyardım adlı arkadaşlarıyla beni yemeye ve patlatmaya çalışıyor. Sırf türk diye adamı kaç defa yemedik , yemesinler diye 1.ci yaptık karşılığı bu mu be ? Türk dayanışması , yardımlaşması falan fisonmuş rus serverın da tanımadığım adamlarla 5-6 saat 1.ci olup oyun döndürüyorum her gece ama avrupa serverlarında bencil türkleri besliyoruz gözümüzü oyuyor.
görsel
Durum bu hale gelmeden önce ben 1. , zoyy 2. , şişman 3.cüydü ve zoyy şişmanı tam yemek üzereyken şişmanı feedleyip birinci yapıyorum ben 2.ci sıraya düşüyorum. Sonra ne mi oluyor , şişmandestek ve şişmanyardım adlı arkadaşlarıyla beni yemeye ve patlatmaya çalışıyor. Sırf türk diye adamı kaç defa yemedik , yemesinler diye 1.ci yaptık karşılığı bu mu be ? Türk dayanışması , yardımlaşması falan fisonmuş rus serverın da tanımadığım adamlarla 5-6 saat 1.ci olup oyun döndürüyorum her gece ama avrupa serverlarında bencil türkleri besliyoruz gözümüzü oyuyor.
hırsız tayyip nickiyle terör estirdiğim oyun.
kul hakkı nickiyle birinci olduğum oyun.
artık trollemeye başladığım oyun.
sırf ibnelik olsun diye biraz büyüyüp, oyunun birincisinin yanındaki virüsü patlatıyorum. sonra karışsın ortalık. kendim de yok oluyorum ama amaç farklı. dava uğruna yani. müslüman olmayanları hedef olarak seçiyorum.
nickim de allahuackbar.
şimdi asıl soru şu ki, cihat yapmış sayılır mıyım?*
sırf ibnelik olsun diye biraz büyüyüp, oyunun birincisinin yanındaki virüsü patlatıyorum. sonra karışsın ortalık. kendim de yok oluyorum ama amaç farklı. dava uğruna yani. müslüman olmayanları hedef olarak seçiyorum.
nickim de allahuackbar.
şimdi asıl soru şu ki, cihat yapmış sayılır mıyım?*
Yearrock nickiyle arzı endam eylediğim, paso birilerine yem olduğum bağımlılık yaratan oyun.
az önce mehter marşı dinleyerek Türkün adını avrupada 3. sıraya taşıdığım oyun .
http://i.hizliresim.com/1yg7Yj.png
http://i.hizliresim.com/1yg7Yj.png
küçük enişte nickiyle oynadiğim oyun.
europe server ında 6.sıraya kadar çıktığım bağımlıklık yapan oyun.
Dişim agar.io nikini alan kişi beni kısa süreli gülme krizine sokmuştur.
görsel sonunda.
yardımlaşmadan birinciliğe gelmenin zor olduğu oyun. Birkaç büyüğe parça atarak dost olduğunu belli etmek bile sonradan çok işe yarıyor.
ilk defa birinciliği tadıp aynı gün içinde ikinci defa zirveyi görünce yaşadığım duygu anlatılmazdı tabi ehehe. Şimdi iş yerinden giremediğim için çıldırıyorum ellerim kaşınıyor sözlük. Meb engeline tosladım:(.
yardımlaşmadan birinciliğe gelmenin zor olduğu oyun. Birkaç büyüğe parça atarak dost olduğunu belli etmek bile sonradan çok işe yarıyor.
ilk defa birinciliği tadıp aynı gün içinde ikinci defa zirveyi görünce yaşadığım duygu anlatılmazdı tabi ehehe. Şimdi iş yerinden giremediğim için çıldırıyorum ellerim kaşınıyor sözlük. Meb engeline tosladım:(.
diğer bir versiyonu olan (bkz: agor io) çok güzeldir.
Az önce europe'ta Yıldız tilbe'yi oynarken gördüm.
inci ve ekşiciler dolu lakin uludağ dan tek canlı görmedim . Birbirimizi yemiyelim lütfen. ulu yazın nick başına.
sövmeden duramadığım oyundur. tam kaçıyoz arkadan yiyorlar. diğer entrylerin de bahsettiği gibi çokça türk, bu türklerin de çoğu ekşi-incidendir. toplaşarak oynayalım da scoreboard da adımız olsun.
Mr. Spack kim ise az evvel ünlu oldu.
Cnn in oyun yorumcuları kendilerini bu kişiye yem etti oyunda.
Cnn in oyun yorumcuları kendilerini bu kişiye yem etti oyunda.
nikimyokki adlı şahısa "cnn in oyun yorumcuları kim ki kendilerini yem ettikleri kişi ünlü olsun" demek istememe sebep olan oyundur.
gerizekâlıların sırf beni yemek için kendilerini çoğalttıkları oyun.
Yiyom yiyom bitmiyor oyunu. Tüm gavurlara karşı tek başımayım.
Etuuu, takkeni al gel, mücahit olacaz.
Etuuu, takkeni al gel, mücahit olacaz.
europe serverinda yaklaşık 1 saatten fazla şu şekilde yardırdığım oyun;
görsel
müttefiklerime teşekkürler. iyi bir oyun oldu.
görsel
müttefiklerime teşekkürler. iyi bir oyun oldu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar