bugün
- akp'ye katılan belediye başkanları7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- mutluluğun fark edilmemesi6
- bir insanı sevmek8
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı11
- devlet gücü2
- naruto dayi3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık4
- ibadet2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- anlamak2
- yazarların imza parfümleri4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- haitinin gol atmış olması3
- ameliyat olmak8
- my number one2
- berhan şimşek2
- dil3
- insan3
- 2026 dünya kupası21
- futbol16
- düşün ki o bunu okuyor16
- dünya8
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- velvet13
- sözlük kızlarının vücutları15
- fazla kilo2
- kolu kıllı kız4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kuzenin içine boşalmak14
- pakistan3
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- hindistan3
- egay sucukcu8
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- guyana4
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- günaydın2
- fas6
- oyuncu2
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- kemal kılıçdaroğlu18
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
(bkz: acı aşığı)
erkeklerde kadınlara göre daha düşük olan eşiktir.
bazı insanların o kadar düşüktür ki, sanırsınız ki numara yapıyor. "bu kadar da abartma yaa" dersiniz. oysa ki gerçektir, olabilir yani.
dayanabilitedir. bugün çok yüksek olduğunu anladığım eşiktir. çıtayı azaltmak adına ne yapılacaksa yapmalıdır.
geçilebilen eşik. geçince beyaz bir ışık görüyorsunuz. çok ciddiyim.
"peh bu da acı mı?" şeklinde düşünmekten "ulan böyle acının amk" durumuna gelme noktası.
sinir uçlarının duyarsızlaşması durumudur,
çocukluğumdan beri çok çeşitli manyaklıklar yaptığım için ve az işkence görmediğim için acı eşiğim yükselmiş doktora göre. elim yansa da kolay kolay fark etmem.
örneğin belki daha 10 yaşıma gelmeden bir kış gecesi sobanın yanında yer yatağında yatıyorum,
neredeyse sabaha kadar yanan sobaya sıcak diye bacağımı yapıştırmışım.
kendim de ısınıyorum hani?!
gecenin bi körü bağırarak uyandım. 3. dereceden yanık.
hastane falan filan iz miz kalmadı ama o olay benim için farklıdır. resmen gürül gürül yanan sobaya yapışarak uyumuş, ısınmış (?!), yanmıştım.
2 sene kadar önce okçuluk dersi almıştım yayı gerdim hocam dirseğini içeri bükme, dikkat et demesine rağmen o saçmalığı yapmışım, oku attım falan bizim archer bi gel bakalım dedi, gittim hayırdır noldu hocam dedim.
tuttu kolumdan dirseğimin içini gösterdi. hasss. ipin çarptığı yerler çevresinden genişleyerek mosmordu. sikmişsin olm dedi. valla hissetmedim hocam dedim adam şaşırdı. ne yani sen bunu hissetmiyo musun falan adam tribe girdi yok hocam dedim hissetmiyorum. 2,5- 3 ay kolumda koca bir morlukla gezdim ama hiç hissetmedim. olurken bile hissetmedim.
tırnak batması sorunu geçirdim, ameliyat olacaktım ameliyattan birkaç gün önce evde ucu sivri bi meyve bıçağıyla kendimi ameliyat ettim (böyle de bi manyağım işte) evet inanmayabilirsiniz ama doktora gittiğimizde 'valla çok temiz halletmişsin bir daha o parmakta tırnak batma sorunu yaşamazsın herhalde' dedi pansumanımı yaptırdı gönderdi. allaha şükür ondan sonra hiç bir sorun yaşamadım.
başka bi zaman sene 2004 hiç unutmam marmara bölgesinde neredeyse o zamana kadar hiç olmayan kar vardı.
bi süs havuzunun yüzeyi donmuştu, çocukluk işte o zamanlar 8 yaşındayım.
buzun üstünde bi gezeyim dedim. o boydaki ben için dizlerime kadar donmuş suyun içine battım.
tüm bunlar sinir uçlarımı etkiledi. bu olaylar neden oldu diye düşünüyorum
işkencevari cezalara girmiyorum bile.. babamı töhmet altında bırakmak istemem.
dayak arsızıyım, ağda yaparken hiçbir şey hissetmem, bunun nedeni de bunlar ve bunun gibi olaylar vs. vs. vs.
sonuçta, yukarıda da denildiği gibi avantajlarının yanında dezavantajları da var. acı hissetmek iyi bir şeydir sizi bedeninize gelebilecek zararlardan korur.
çocukluğumdan beri çok çeşitli manyaklıklar yaptığım için ve az işkence görmediğim için acı eşiğim yükselmiş doktora göre. elim yansa da kolay kolay fark etmem.
örneğin belki daha 10 yaşıma gelmeden bir kış gecesi sobanın yanında yer yatağında yatıyorum,
neredeyse sabaha kadar yanan sobaya sıcak diye bacağımı yapıştırmışım.
kendim de ısınıyorum hani?!
gecenin bi körü bağırarak uyandım. 3. dereceden yanık.
hastane falan filan iz miz kalmadı ama o olay benim için farklıdır. resmen gürül gürül yanan sobaya yapışarak uyumuş, ısınmış (?!), yanmıştım.
2 sene kadar önce okçuluk dersi almıştım yayı gerdim hocam dirseğini içeri bükme, dikkat et demesine rağmen o saçmalığı yapmışım, oku attım falan bizim archer bi gel bakalım dedi, gittim hayırdır noldu hocam dedim.
tuttu kolumdan dirseğimin içini gösterdi. hasss. ipin çarptığı yerler çevresinden genişleyerek mosmordu. sikmişsin olm dedi. valla hissetmedim hocam dedim adam şaşırdı. ne yani sen bunu hissetmiyo musun falan adam tribe girdi yok hocam dedim hissetmiyorum. 2,5- 3 ay kolumda koca bir morlukla gezdim ama hiç hissetmedim. olurken bile hissetmedim.
tırnak batması sorunu geçirdim, ameliyat olacaktım ameliyattan birkaç gün önce evde ucu sivri bi meyve bıçağıyla kendimi ameliyat ettim (böyle de bi manyağım işte) evet inanmayabilirsiniz ama doktora gittiğimizde 'valla çok temiz halletmişsin bir daha o parmakta tırnak batma sorunu yaşamazsın herhalde' dedi pansumanımı yaptırdı gönderdi. allaha şükür ondan sonra hiç bir sorun yaşamadım.
başka bi zaman sene 2004 hiç unutmam marmara bölgesinde neredeyse o zamana kadar hiç olmayan kar vardı.
bi süs havuzunun yüzeyi donmuştu, çocukluk işte o zamanlar 8 yaşındayım.
buzun üstünde bi gezeyim dedim. o boydaki ben için dizlerime kadar donmuş suyun içine battım.
tüm bunlar sinir uçlarımı etkiledi. bu olaylar neden oldu diye düşünüyorum
işkencevari cezalara girmiyorum bile.. babamı töhmet altında bırakmak istemem.
dayak arsızıyım, ağda yaparken hiçbir şey hissetmem, bunun nedeni de bunlar ve bunun gibi olaylar vs. vs. vs.
sonuçta, yukarıda da denildiği gibi avantajlarının yanında dezavantajları da var. acı hissetmek iyi bir şeydir sizi bedeninize gelebilecek zararlardan korur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar