bugün
- yazarların imza parfümleri10
- kıskanmak6
- bir insanı sevmek11
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- oyuncu koltugu4
- akp'ye katılan belediye başkanları8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- 24 haziran 2026 venezuela depremi3
- 2026 dünya kupası23
- devlet gücü5
- çalmak2
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- akp seçmeni2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- mutluluğun fark edilmemesi6
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- m r e r e c t o4
- zalican2
- ibadet3
- anlamak3
- my number one3
- karsan jest2
- naruto dayi3
- duygusal yankı2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- ameliyat olmak8
- düşün ki o bunu okuyor16
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- yazarların saç şekillendirme taktikleri4
- haitinin gol atmış olması3
- futbol16
- dünya8
- dil3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- sözlük kızlarının vücutları15
- velvet13
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- berhan şimşek2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- kolu kıllı kız4
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- pakistan3
- fazla kilo2
- kemal kılıçdaroğlu18
sinir uçlarının duyarsızlaşması durumudur,
çocukluğumdan beri çok çeşitli manyaklıklar yaptığım için ve az işkence görmediğim için acı eşiğim yükselmiş doktora göre. elim yansa da kolay kolay fark etmem.
örneğin belki daha 10 yaşıma gelmeden bir kış gecesi sobanın yanında yer yatağında yatıyorum,
neredeyse sabaha kadar yanan sobaya sıcak diye bacağımı yapıştırmışım.
kendim de ısınıyorum hani?!
gecenin bi körü bağırarak uyandım. 3. dereceden yanık.
hastane falan filan iz miz kalmadı ama o olay benim için farklıdır. resmen gürül gürül yanan sobaya yapışarak uyumuş, ısınmış (?!), yanmıştım.
2 sene kadar önce okçuluk dersi almıştım yayı gerdim hocam dirseğini içeri bükme, dikkat et demesine rağmen o saçmalığı yapmışım, oku attım falan bizim archer bi gel bakalım dedi, gittim hayırdır noldu hocam dedim.
tuttu kolumdan dirseğimin içini gösterdi. hasss. ipin çarptığı yerler çevresinden genişleyerek mosmordu. sikmişsin olm dedi. valla hissetmedim hocam dedim adam şaşırdı. ne yani sen bunu hissetmiyo musun falan adam tribe girdi yok hocam dedim hissetmiyorum. 2,5- 3 ay kolumda koca bir morlukla gezdim ama hiç hissetmedim. olurken bile hissetmedim.
tırnak batması sorunu geçirdim, ameliyat olacaktım ameliyattan birkaç gün önce evde ucu sivri bi meyve bıçağıyla kendimi ameliyat ettim (böyle de bi manyağım işte) evet inanmayabilirsiniz ama doktora gittiğimizde 'valla çok temiz halletmişsin bir daha o parmakta tırnak batma sorunu yaşamazsın herhalde' dedi pansumanımı yaptırdı gönderdi. allaha şükür ondan sonra hiç bir sorun yaşamadım.
başka bi zaman sene 2004 hiç unutmam marmara bölgesinde neredeyse o zamana kadar hiç olmayan kar vardı.
bi süs havuzunun yüzeyi donmuştu, çocukluk işte o zamanlar 8 yaşındayım.
buzun üstünde bi gezeyim dedim. o boydaki ben için dizlerime kadar donmuş suyun içine battım.
tüm bunlar sinir uçlarımı etkiledi. bu olaylar neden oldu diye düşünüyorum
işkencevari cezalara girmiyorum bile.. babamı töhmet altında bırakmak istemem.
dayak arsızıyım, ağda yaparken hiçbir şey hissetmem, bunun nedeni de bunlar ve bunun gibi olaylar vs. vs. vs.
sonuçta, yukarıda da denildiği gibi avantajlarının yanında dezavantajları da var. acı hissetmek iyi bir şeydir sizi bedeninize gelebilecek zararlardan korur.
çocukluğumdan beri çok çeşitli manyaklıklar yaptığım için ve az işkence görmediğim için acı eşiğim yükselmiş doktora göre. elim yansa da kolay kolay fark etmem.
örneğin belki daha 10 yaşıma gelmeden bir kış gecesi sobanın yanında yer yatağında yatıyorum,
neredeyse sabaha kadar yanan sobaya sıcak diye bacağımı yapıştırmışım.
kendim de ısınıyorum hani?!
gecenin bi körü bağırarak uyandım. 3. dereceden yanık.
hastane falan filan iz miz kalmadı ama o olay benim için farklıdır. resmen gürül gürül yanan sobaya yapışarak uyumuş, ısınmış (?!), yanmıştım.
2 sene kadar önce okçuluk dersi almıştım yayı gerdim hocam dirseğini içeri bükme, dikkat et demesine rağmen o saçmalığı yapmışım, oku attım falan bizim archer bi gel bakalım dedi, gittim hayırdır noldu hocam dedim.
tuttu kolumdan dirseğimin içini gösterdi. hasss. ipin çarptığı yerler çevresinden genişleyerek mosmordu. sikmişsin olm dedi. valla hissetmedim hocam dedim adam şaşırdı. ne yani sen bunu hissetmiyo musun falan adam tribe girdi yok hocam dedim hissetmiyorum. 2,5- 3 ay kolumda koca bir morlukla gezdim ama hiç hissetmedim. olurken bile hissetmedim.
tırnak batması sorunu geçirdim, ameliyat olacaktım ameliyattan birkaç gün önce evde ucu sivri bi meyve bıçağıyla kendimi ameliyat ettim (böyle de bi manyağım işte) evet inanmayabilirsiniz ama doktora gittiğimizde 'valla çok temiz halletmişsin bir daha o parmakta tırnak batma sorunu yaşamazsın herhalde' dedi pansumanımı yaptırdı gönderdi. allaha şükür ondan sonra hiç bir sorun yaşamadım.
başka bi zaman sene 2004 hiç unutmam marmara bölgesinde neredeyse o zamana kadar hiç olmayan kar vardı.
bi süs havuzunun yüzeyi donmuştu, çocukluk işte o zamanlar 8 yaşındayım.
buzun üstünde bi gezeyim dedim. o boydaki ben için dizlerime kadar donmuş suyun içine battım.
tüm bunlar sinir uçlarımı etkiledi. bu olaylar neden oldu diye düşünüyorum
işkencevari cezalara girmiyorum bile.. babamı töhmet altında bırakmak istemem.
dayak arsızıyım, ağda yaparken hiçbir şey hissetmem, bunun nedeni de bunlar ve bunun gibi olaylar vs. vs. vs.
sonuçta, yukarıda da denildiği gibi avantajlarının yanında dezavantajları da var. acı hissetmek iyi bir şeydir sizi bedeninize gelebilecek zararlardan korur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar