bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar13
- ideal sevgilinin en önemli özelliği15
- düşük iq belirtileri3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- beyaz otomobil satın almak14
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- makarna süzmek5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler2
- hep aynı şeyleri yaşamak2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- tgrt3
- gecenin şarkısı3
- bugün de meme atan olmaması13
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 65 şut çekip gol atamamak5
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- yürüyüş partisi4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- kaya çilingiroğlu2
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- günün sözü3
- tencerede yemek ısıtırken tencereyi yakmak2
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- güneş2
- anın görüntüsü15
- yazma diyince yazmayan erkek4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- iş kadını yazarlar6
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- şemsiyenin ters dönmesi3
- almanya4
- esra'yı aç esra'yı2
- paris te son tango6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- hoşgeldin pazartesi7
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- gocu bey meh meh bey birader4
temsilcileri fangirllemeye başladığım sıra türk temsilci enes kaya'nın ayrılmasıyla izlemeyi bıraktığım keyifli program.
montajları olsun gündemleri olsun fazlaca komikti eyvallah ama cut zurnasıyla milletleri yanlış tanıttıkları da göz ardı edilemez
enes kaya'nın türkü bar gibi bir mekanda birkaç as izleyicisiyle sohbet ettiği bir videoyu izlemiştim, aha da burası spoiler
--spoiler--
bilenler bilir "oğlunu okula gitmesi için ikna et" bölümünde enes'in en son sopayı çıkarıp sunuculardan birine yürümesi olayının aslı "ben seni eğitemedim, al sen beni eğit" iken aziz kore televizyonu tarafından "ne demek okula gitmiyorum ne diyosun ulan!" olarak sunulmuş
--spoiler--
bir takım ırkçılık faaliyetleri dışında gayet de izlenilesi bir program, izlemeyi düşünen varsa hiç vakit kaybetmeden başlayabilir ("helâlim değil mi? ister severim, ister döverim" sendromuna yakalanmış bulunmaktayım, acilen karantinaya alınmam gerekmektedir)
boş vaktiniz varsa izleyin derim kısacası
not: belçikalı lama oğlanı hâlâ takip ediyorum gt yap lan "tirrek"
montajları olsun gündemleri olsun fazlaca komikti eyvallah ama cut zurnasıyla milletleri yanlış tanıttıkları da göz ardı edilemez
enes kaya'nın türkü bar gibi bir mekanda birkaç as izleyicisiyle sohbet ettiği bir videoyu izlemiştim, aha da burası spoiler
--spoiler--
bilenler bilir "oğlunu okula gitmesi için ikna et" bölümünde enes'in en son sopayı çıkarıp sunuculardan birine yürümesi olayının aslı "ben seni eğitemedim, al sen beni eğit" iken aziz kore televizyonu tarafından "ne demek okula gitmiyorum ne diyosun ulan!" olarak sunulmuş
--spoiler--
bir takım ırkçılık faaliyetleri dışında gayet de izlenilesi bir program, izlemeyi düşünen varsa hiç vakit kaybetmeden başlayabilir ("helâlim değil mi? ister severim, ister döverim" sendromuna yakalanmış bulunmaktayım, acilen karantinaya alınmam gerekmektedir)
boş vaktiniz varsa izleyin derim kısacası
not: belçikalı lama oğlanı hâlâ takip ediyorum gt yap lan "tirrek"
enes kaya'nın gidişinden sonra zevk almadığım programdır.hakkındaki iddialar ne kadar doğrudur bilinmez ama program ondan sonra beni kendisinden soğuttu.elin oğlu nu deneyeyim dedim kesinlikle aynı tadı alamadım belkide sinan çalışkanoğlu yüzündendir beni pek güldürmez de kendisi.neyse julian denen belçikalıya sinir oldurdum bide japona japonları severim aslında da bu biraz değişik bi şey.
türkiye' de 32 bölüm olmasının nedeni enes kaya' nın karısını aldatmasından sonra programdan şutlanmasıdır.
Elin oğlu ile kıyaslanamayacak kadar güzel olan program.
Sadece belli kısımlarını izlesem de, çok beğendiğim program. Sadece milletlerin kültürlerini çok iyi göstermekle kalmıyor, eğlenceli ve yeri geldiğinde kahkahalara boğuyor.
Orijinal elin oğludur. Çok daha zevklidir.
gerçkten harika ve komik.Bizi temsil eden enes kaya da çok tatlı ve sempatik.
(bkz: enes kaya)nın yaşamış olduğu skandal sebebiyle atılmasının ardından izlenesi kalmayan programdır. koreliler eğlence programı ve dizileri ile oldukça kaliteli işler yapmaktadırlar. türk versiyonu dizilerinin yayınlanmasının ardından sıra eğlence programlarına da gelmiştir. (bkz: elin oğlu atv) yarın gece başlıyor. merakla bekliyoruz.
Severek izlediğim süperötesi bir program. Bunun Türk versiyonu da çıkmış elin oğlu diye ama fırt bence. Bu programın sunucuları bi ayrı muhteşem. Ayrıca ülkeleri biraz tanıtacak olursam;
Türkiye (Enes Kaya); Bazen ''abi sen kaç yıldır Türkiye'de yoksun buralar sen yokken baya değişti.'' dedirten bir insan. Fazla muhafazakar ve bilmesem Türkiyeyi, ben asla bu ülkeye gitmem derdim. Biraz kapalı bi insan. At avrat silah bölümünü hiöç unutmam. Ama yine de elinden geldiğince iyi temsil etmeye çalışıyor. Atasözleriyle ünlüdür kendisi. Öğretmen osurursa öğrenci sıçar sözü beni benden almıştır.
Gana; Korece şivesi çok sevimli. Kabile kabile yaşarmışlar bunlar öyle öğrendik.
Çin; Bir insan ancak bu kadar kinci olabilir. Adam öyle bir milliyetçi ki gören de 3.dünya savaşı için toplanıyorlar sanacak tuhaf ama sevimli bence. Biraz az kinci olsa iyi olur.
Japonya; Abi bi insan bu kadar mı tatlı olur ama bu kadar mı sevimli olur? Gerçekten asil bir insan Japonları severdim asil ve iyimser insanlar olduklarını düşünürdüm bu çocuk da düşüncelerimi doğrular nitelikte.
Avustralya; Kendisi biraz asidir ve ''bağlasalar durmam'' havasındadır. Abi bi kendine gel dimi ya. Fakat severim bu çoccuğu dürüsttür. Eğer ev arkadaşınız olsaydı kim olurdu sorusuna Enes demiş insandır. Böyle Enes ile fazla fikir ayrılığına düşer fakat Enes in dürüst olduğunu düşündüğü için de çok sever.
Belçika; Severim onu da mimikleri filan hoşuma gidiyor. Çoğu kişi sevmiyor Türklerin, ama ben severim yani.
Amerika; Kitap kurdu diye adlandırabileceğiniz türden birisi. Yeri gelir Koreli sunucuları bile engin Korecisiyle şaşırtır.
Fransa; Benim aşkım bir tanem sevimli şebeğim. Gerçekten yakışıklı ve baby face diye adlandırabileceğiniz türden.
italya; Genelde Enes ile aynı fikirde olduğundan sempati duymuşumdur hep.
Almanya; Kendisini de severim iyi çocuktur.
Diğer ülkeyi unuttum iyi mi bzdvzvzvszbvzbsf
Türkiye (Enes Kaya); Bazen ''abi sen kaç yıldır Türkiye'de yoksun buralar sen yokken baya değişti.'' dedirten bir insan. Fazla muhafazakar ve bilmesem Türkiyeyi, ben asla bu ülkeye gitmem derdim. Biraz kapalı bi insan. At avrat silah bölümünü hiöç unutmam. Ama yine de elinden geldiğince iyi temsil etmeye çalışıyor. Atasözleriyle ünlüdür kendisi. Öğretmen osurursa öğrenci sıçar sözü beni benden almıştır.
Gana; Korece şivesi çok sevimli. Kabile kabile yaşarmışlar bunlar öyle öğrendik.
Çin; Bir insan ancak bu kadar kinci olabilir. Adam öyle bir milliyetçi ki gören de 3.dünya savaşı için toplanıyorlar sanacak tuhaf ama sevimli bence. Biraz az kinci olsa iyi olur.
Japonya; Abi bi insan bu kadar mı tatlı olur ama bu kadar mı sevimli olur? Gerçekten asil bir insan Japonları severdim asil ve iyimser insanlar olduklarını düşünürdüm bu çocuk da düşüncelerimi doğrular nitelikte.
Avustralya; Kendisi biraz asidir ve ''bağlasalar durmam'' havasındadır. Abi bi kendine gel dimi ya. Fakat severim bu çoccuğu dürüsttür. Eğer ev arkadaşınız olsaydı kim olurdu sorusuna Enes demiş insandır. Böyle Enes ile fazla fikir ayrılığına düşer fakat Enes in dürüst olduğunu düşündüğü için de çok sever.
Belçika; Severim onu da mimikleri filan hoşuma gidiyor. Çoğu kişi sevmiyor Türklerin, ama ben severim yani.
Amerika; Kitap kurdu diye adlandırabileceğiniz türden birisi. Yeri gelir Koreli sunucuları bile engin Korecisiyle şaşırtır.
Fransa; Benim aşkım bir tanem sevimli şebeğim. Gerçekten yakışıklı ve baby face diye adlandırabileceğiniz türden.
italya; Genelde Enes ile aynı fikirde olduğundan sempati duymuşumdur hep.
Almanya; Kendisini de severim iyi çocuktur.
Diğer ülkeyi unuttum iyi mi bzdvzvzvszbvzbsf
Yakinda Turk televizyonlarinda Turk versiyonunu gorecegimiz program. Sabirsizlikla bekliyoruz.
şu ana kadar izlediğim formatı en sağlam program olmakla beraber sıkılmak imkansız ve tek bir anını bile kaçırmak istemiyor insan. program kısa sürede üne kavuştu reytingleri gayet iyi ve sonuna kadar hak ettiğini düşünüyorum.
11 farklı ülkenin temsilcileri ve her programda konuk bir kore temsilcisi bulunmakta. kore temsilcileri genellikle komedyen ve ya şarkıcı olarak seçiliyor ve yaşadıkları herhangi bir problemi g11'e aktararak anormal ve ya normal olmalarına karar vermelerini istiyor. programa iki koreli komedyen ve bir müzisyen tarafından başkanlık yapılıyor. formatı genel olarak bir kişinin sorunu üzerinden kore halkının yaşam biçiminin doğruluğunu eleştirmek ve diğer ülkelerde durumun nasıl değerlendirileceğini tartıştmak. bu programda türkiye'yi - okuduğum yorumlara bakılarak pek sevilmediğini görsem de - benim gerçekten türkiye'nin büyük bölümünü temsil ettiğini düşündüğüm enes kaya temsil ediyor, gerek kıvrak zekası gerek tartışmaya yön verme kabiliyeti ile kore'de de sevilen sevilmeyen kesimlerde ise saygı duyulan muhazafakar bir insan. ayrıca diğer temsilcilerden dikkatimi çekenler oldu: gana'dan sam şakınlığı, eğlenceli kişiliği ve güzel vücuduyla; italya'dan alberto kadınlar hakkındaki bilgisi kadınlarla konuşma yeteneği ve o da iyi vücudu ile; - allllberrttoo a bellaa!! * - ayrıca fransa'dan `robin sevimli duruşu, çocuksu tipiyle dikkatimi çekmiştir.
11 farklı ülkenin temsilcileri ve her programda konuk bir kore temsilcisi bulunmakta. kore temsilcileri genellikle komedyen ve ya şarkıcı olarak seçiliyor ve yaşadıkları herhangi bir problemi g11'e aktararak anormal ve ya normal olmalarına karar vermelerini istiyor. programa iki koreli komedyen ve bir müzisyen tarafından başkanlık yapılıyor. formatı genel olarak bir kişinin sorunu üzerinden kore halkının yaşam biçiminin doğruluğunu eleştirmek ve diğer ülkelerde durumun nasıl değerlendirileceğini tartıştmak. bu programda türkiye'yi - okuduğum yorumlara bakılarak pek sevilmediğini görsem de - benim gerçekten türkiye'nin büyük bölümünü temsil ettiğini düşündüğüm enes kaya temsil ediyor, gerek kıvrak zekası gerek tartışmaya yön verme kabiliyeti ile kore'de de sevilen sevilmeyen kesimlerde ise saygı duyulan muhazafakar bir insan. ayrıca diğer temsilcilerden dikkatimi çekenler oldu: gana'dan sam şakınlığı, eğlenceli kişiliği ve güzel vücuduyla; italya'dan alberto kadınlar hakkındaki bilgisi kadınlarla konuşma yeteneği ve o da iyi vücudu ile; - allllberrttoo a bellaa!! * - ayrıca fransa'dan `robin sevimli duruşu, çocuksu tipiyle dikkatimi çekmiştir.
sayesinde korece'nin türkçe'ye gramer anlamında oldukça yakın bir dil olduğunu ve hangulöğrenmeme vesile olan kore yapımı şov programı. izlemesi baya bir keyifli, farklı kültürlerde yaşamış insanların olaylara bakış açılarını tek bir programda görmek cidden enteresan oluyor.
Farklı ülkelerden temsilcilerin her hafta farklı bir tartışmada kendi ülkelerini tanıtmaları konsepti üzerine kurulu programdır. Hiç izlemedim ama bizi enes kaya temsil ediyor ve bildiğim kadarıyla iyisiyle kötüsüyle kültürümüzü olduğu gibi anlatıyor. Misal bir bölümde "Türkiye'de bir kadın evli olmadığı bir erkekle aynı evde kalırsa ailesi onu öldürür." Demiş. ilk baktığınızda kızıyorsunuz, bizi yanlış tanıtıyor diyorsunuz ama düşününce haklı olduğunu görüyorsunuz malesef.
koreye ve koreceye olan hayranlığımı kat kat arttıran, farklı kökendeki erkeklerin ülkelerini temsil ettiği show programı. tabi bunda enes kayanında etkisi çok büyük. türk erkeği ancak bu kadar güzel temsil edilebilirdi. sam sağolsun bütün gün medong diye dolaşıyorum.
(bkz: anormal zirve)
tartışmalarında benim aklıma gelenin onların aklına gelmemesine sinirlendiğim milletlerarası program. kore yapımı.
sürekli videolarını izlediğim program.ayrıca çok keyifli korece bilip orda olmayı çok isterdim müthiş bir ortamları var.keşke ülkemizde de bu tarz programlar olsa.
Alman Daniel'in hastası olduğum, çevirilerinin bir an önce yapılmasını istediğim program.
aldığım habere göre atv nin bu proğramın türkiye versiyonunu yapacakmış. keyifle izliyoruz şu an ama türkiye versiyonu tutar mı bilemem. 3 adam falan sunmaz inşallah.
keyifle izlediğim programdır.sahi bizim yapımcılar saçma sapan diziler yapacağına alsa ya bu programı bize de izlesek.
Her bölümünde ortalama olarak Ganalının saçmaladığı, Enes'in sivri diliyle ortamı karıştırdığı, italya-Fransa çekişmesi ve Japonya-Çin çekişmesini gözlemleyebileceğiniz bi program. Sunucular da zayıf noktayı yakalayıp darbeyi indiriyolar. Ama herşeye rağmen gerek formatı gerekse diğer ülkelerde de uyandırdığı ilgi açısından Türkiye'deki şov programlarından 10 gömlek üstte olan bi program.
Sözlugun bana kattigi kore programi. Kore dizisi izlemisligim vardi oysa ki..
enes kaya için izlenmesi gereken program komik olaylara şahit olabilirsiniz.
ayrıca daniel'in gevşek hareketleri sinir bozucudur.
edit:
amerikalı tyler ve belçikalı adı herneyse enes'le olan zıt görüşleri biraz saçmacadır.
ayrıca daniel'in gevşek hareketleri sinir bozucudur.
edit:
amerikalı tyler ve belçikalı adı herneyse enes'le olan zıt görüşleri biraz saçmacadır.
Bir kore programı.
Dipçe: kimsenin aklına gelmemiş mi başlığı açmak yoksa aramaya mı inanmalıydım?
Dipçe: kimsenin aklına gelmemiş mi başlığı açmak yoksa aramaya mı inanmalıydım?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar