bugün
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız9
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar2
- bugün de meme atan olmaması7
- netflix yasaklanmalıdır3
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- hoşgeldin pazartesi3
- beyaz otomobil satın almak3
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- pazar günü aktiviteleri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- lahmacunu elle yiyen kız18
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- morkstar2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- seksten sonra bira içmek5
- olduğundan genç göstermek9
- ona bir şey söyle16
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- 2026 dünya kupası14
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- ez te hezdikim6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- evlilikteki en büyük sorun4
- sözlük kadınları5
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- milli takımımızın balonu patladı7
- yazarların en sevdiği meyve9
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- alevilerde muhammed ismi5
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- istanbul6
- güne bir şarkı bırak18
- köyde gece tuvalete gitmek7
--spoiler--
bu yazar yukarıdaki yazarları donuz listesine aldığı için görememektedir. bla bla bla bla bla bla bla bla. şampiyon galatasaray. bla bla bla.
--spoiler--
bu yazar yukarıdaki yazarları donuz listesine aldığı için görememektedir. bla bla bla bla bla bla bla bla. şampiyon galatasaray. bla bla bla.
--spoiler--
milletin ben zannettiği herkesi zamanında donuza eklemiş çılgın yazar. ben bu şahıs değilim abiciğim, neden anlamak istemiyorsunuz ? kendisini de sevmem ayrıca.
artık yapılan yorumlara yanıt veremeyecek silik bir yazar. cevap veremeyecek yazarın arkasından sallamak da yanlış ve ayıptır.
galatasaray hakkında kırıcı ve yersiz çıkışlarım ile 'bazılarını' üzmüşüm. son girdiğim 25 entry'e bakıyorum. galatasaray'ı rakip olarak kaale alıp yazmamışım bile.
madem ki donuz listende, nereden görüyorsun ne yazıp ne yazmadığnı sayın abberline 4.
2 değil bak 4.
sen anladın onu.
madem ki donuz listende, nereden görüyorsun ne yazıp ne yazmadığnı sayın abberline 4.
2 değil bak 4.
sen anladın onu.
nefret ediyorum, hepinizden nefret ediyorum...
asabi şirin.
alem adam yeminle.
asabi şirin.
alem adam yeminle.
kim kırdı yine bu uşağın kalbini .d.d
donuza aldığı köftelerden kahve bekleyen yazardır.
sütlü americano olsun. haydii.
ajasjdsjdasjssdsadals *
görmüyor çatlayın. patlayın. patlatın ve daha bir sürü şey.
t : bir adet 30 yaş üstü sözlük ergeni.
sütlü americano olsun. haydii.
ajasjdsjdasjssdsadals *
görmüyor çatlayın. patlayın. patlatın ve daha bir sürü şey.
t : bir adet 30 yaş üstü sözlük ergeni.
(bkz: kırıcı çıkış)
Tam bir maldı iyi ki silik yedi. Evet.
insanı bıktıran yazar.
bilen bilir ben sözlüğe mobil uygulamadan giriyorum. bu yüzden donuzladığım kişinin de yazılarını görüyorum. abber kardeşimizi donuzladım. ama yine de durmuyor amk.
dayanamıcam artık.
bazı kişiler boşvermemi rica etti daha önce. ben de o zamandan beri abber hakkında entry girmeyi bırakmıştım.
ama abi yapamıyorum valla bıktım bu adamın salak salak kırıcı çıkış bilmem fanatik köfte deyişlerinden falan.
bi sus amk. allah aşkına sus. senin çeneni s*keyim sus amk sus!
edit: sayın modların bu yazıyı abberline nickaltısına taşımasına saygı duyuyorum.
ayrıca farkında mısınız bilmiyorum ama bu arkadaş sürekli aynı şeyleri beyan ediyor.
çaylak edilmesi lazım yani.
bilen bilir ben sözlüğe mobil uygulamadan giriyorum. bu yüzden donuzladığım kişinin de yazılarını görüyorum. abber kardeşimizi donuzladım. ama yine de durmuyor amk.
dayanamıcam artık.
bazı kişiler boşvermemi rica etti daha önce. ben de o zamandan beri abber hakkında entry girmeyi bırakmıştım.
ama abi yapamıyorum valla bıktım bu adamın salak salak kırıcı çıkış bilmem fanatik köfte deyişlerinden falan.
bi sus amk. allah aşkına sus. senin çeneni s*keyim sus amk sus!
edit: sayın modların bu yazıyı abberline nickaltısına taşımasına saygı duyuyorum.
ayrıca farkında mısınız bilmiyorum ama bu arkadaş sürekli aynı şeyleri beyan ediyor.
çaylak edilmesi lazım yani.
donuz listesinde beni geçen yazar olamaz dedigim yazar. bir ustte nadia var sifremi verebilirim girip baksin. ah bir de su donuza eklenenlerin basliklarini görmesek on numara olacak.
Donuza eklediği köftelerin getirdiği kahveleri benimle zaman zaman paylaşan yazar. Ben de benim köfteleriminkini gönderiyorum ona. Keyfi yerinde ve donuz köftelerinin yazdıklarını görmediği için mutlu. “ kudurun ve çıldırın “ diyor.
Bir adet sil(k)ik olan tip. Gitti de sözlüğün ıq seviyesi arttı amk. Evet.
11. nesil çaylak diyor kendisi için yeniden gelsin bekliyoruz.
aydınoğlu nu görmeyi tercih ederim bunu görmektense
hazımsız vasıfsız.
hazımsız vasıfsız.
veda vakti geldi diye ne zaman dese. yeni bir hesapla burada oluyor.
kanını biliyoruz artık.
kanını biliyoruz artık.
son hesabı nedir?
bayadır dalga geçemedim. işlerim düzgün gitmiyor.
bayadır dalga geçemedim. işlerim düzgün gitmiyor.
Son ve şu anki aktif hesabı, "modern zaman sovalyesi"dir. Haftaya maçtan sonra bu hesabını da siler gider ahaha.
Abberline’ nin üçüncü nesil olduğunu unutmuş şaşkınların sorduğu soru.
(bkz: ne diyorsun sen değisik)
(bkz: ne diyorsun sen değisik)
muhtemelen biri her an sırtından bicaklayacakmis gibi hissediyor.
çok isim hafızam yoktur. hele yabancı isimleri ziksen aklımda tutamam. hep harflerin yerini yanlış yazarım. ama konu bu kelime olunca klavyeye bakmadan yazıyorum. öyle bir aşk işte benimkisi.
Adam zamanında nasıl çaktıysa etkisi hala geçmemiş. Tanımam etmem de gideli bir sene olmuş yazara bu kadar yakın takipte bulunmak ve her yeni gelen yazarı o zannetmek de hastalık olmalı. Rahat bırakın adamı artık. Azıcık insan oluverin. Deneyin, çok zor değil.
bunların tümü şaka ise eyvallah. ama gerçekten bu ruh halinde gerçek bir kişi var ise üzülürüm.
Artık sözlükte olmayan ama zamanında nasıl ağır bir ayar verdiyse hala şuursuz futbol fanatiklerinin her gelen yazarı kendisi zannettiği yazar. Ulan adam gideli bir sene olmuş hala verdiği ayarı unutamamış ağlıyorsun. Biraz rahat bırakın adamı. Gelse kendisi söyler herhalde. Ne kadar arsızsınız lan.
Bu arada kendisini tanımam etmem. Sadece yazdıkları ve hakkında yazılanları okudum da bu kadar şuursuz Fenerbahçe fanatiği arasında iyi sabretmiş. Helal olsun.
Allah da sözlükte olmamasına rağmen hala yeni yazarları oymuş gibi taciz edenlere akıl fikir versin. Bu arada beni de eksileyin. Hem abberline hem kukla hem zall’ ım. Yazık lan size.
Bu arada kendisini tanımam etmem. Sadece yazdıkları ve hakkında yazılanları okudum da bu kadar şuursuz Fenerbahçe fanatiği arasında iyi sabretmiş. Helal olsun.
Allah da sözlükte olmamasına rağmen hala yeni yazarları oymuş gibi taciz edenlere akıl fikir versin. Bu arada beni de eksileyin. Hem abberline hem kukla hem zall’ ım. Yazık lan size.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar