bugün
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- anın görüntüsü15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle21
- gocu bey meh meh bey birader4
- kemal kılıçdaroğlu10
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- meloş nerede sorunsalı5
- iş kadını yazarlar6
- bugün de meme atan olmaması9
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi2
- beyaz otomobil satın almak9
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- ege waw3
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- bay melahel d erectotales2
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- bully2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- krista allen2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj7
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- yaşlılığınız için insan biriktirin10
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ikinci el elbise giymek2
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- pazar günü aktiviteleri4
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- nervio'nun memleketi3
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- 2026 dünya kupası17
- düşün ki o bunu okuyor4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- sol tarafın inzal olması3
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- amy adams2
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- haksızsam haksızsın deyin2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kulak arkasını keselemek3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- babalar günü hediyesi2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
uyandı sanırım, günaydın. görev adamı gibi kendisi. ümit özat veya ibrahim üzülmez gibi hani..
bana öyle geliyor ki; sabah kalkıyor, önce bir fincan koyu nescafe ayarlıyor kendine. iyice ayıltacak cinsinden. sonra ''ya allah bismillah'' deyu oturuyor pc başına. başlıyor seri halde tek cümlelik entryler içeren, bilgi içerikli başlıklar açmaya.
belki bir güzellik yapıp öğle yemeği molası veriyor kendine 1,5 saat kadar. sonra yine devam paydos oluncaya dek. işi bitiyor hemen yatağına kıvrılıyor. 8 saatlik düzenli uyku sistemi var bir de kendisinin. ne yarım saat önce, ne de sonra kalkıyor. gerçekte böyle olmayabilir. lakin gözümde canlanan abberline böyle bir arkadaş işte..
bana öyle geliyor ki; sabah kalkıyor, önce bir fincan koyu nescafe ayarlıyor kendine. iyice ayıltacak cinsinden. sonra ''ya allah bismillah'' deyu oturuyor pc başına. başlıyor seri halde tek cümlelik entryler içeren, bilgi içerikli başlıklar açmaya.
belki bir güzellik yapıp öğle yemeği molası veriyor kendine 1,5 saat kadar. sonra yine devam paydos oluncaya dek. işi bitiyor hemen yatağına kıvrılıyor. 8 saatlik düzenli uyku sistemi var bir de kendisinin. ne yarım saat önce, ne de sonra kalkıyor. gerçekte böyle olmayabilir. lakin gözümde canlanan abberline böyle bir arkadaş işte..
gireceği entryleri rüyasında görüyor sandığım, sabah sabah bu ne enerji demekten kendimi alamdığım, an itibariyle şaşırıp kaldığım... *
(bkz: durduramıyoruz efendim sürekli yazıyor)
(bkz: durduramıyoruz efendim sürekli yazıyor)
artık -mak, -mek eki gördüğümde aklıma gelen yazar. formatçı.
oy butonlarıyla bi alıp veremediği olan yazardır.
centilmen, kibar uuser. severek okuyoruz.
zerre sevmem. oncelikle kandirikci, sonralikla da gsli. daha ne olsun. *
football manager tutkunu, iyi taraftar. eğer galatasaray'a monaco maçı sonrası biten sempatim bu yıl tekrar yeşerdiyse bunda en büyük paya sahip iki kişiden biridir. yalnız verdiği 4-1-1-3-1 taktiği tutmazsa bu entryi silerim hiç düşünmem. yegor filipenko da engelleyemez ona göre...
ismi çığrıldığında bana osman tanburacı'yı hatırlatan gs'nin 'over-fan'larından.
yıllardır* uludağ sözlüğü takip ederim. uludağ sözlük yazarlarının sıklıkla takıldığı ortamlara akar, sessiz sedasız olan biteni izlerim. bu insanların sohbetleri bana hep aynı müşterilerle hayatta kalmayı başaran kafe, kahvehane, aile çay bahçesi kıvamını tattırır. bu, başlığına 400 küsür entry girilmiş arkadaş da mahallenin iyi niyetli abisi, arkadaşı, kardeşi halindedir her daim. insanlarla iyi ilişkiler kurmayı, kimseleri incitmemeyi seçmiş, kendi dünyasını güzelleştirmek için çabalamıştır. bir şarkı vardı zülfü livaneli sesslendirirdi;
"dünyayı güzellik kurtaracak,
bir insanı sevmekle başlayacak her şey"
diye giderdi. bu kesin ünlü bir şiirdir. bilmiyorum kimin yazdığını da ne güzelmiş esasında. ne zaman dinlesem şarkıyı abberline gelir aklıma. çok acayip adam. pollyanna halt etmiş. *
"dünyayı güzellik kurtaracak,
bir insanı sevmekle başlayacak her şey"
diye giderdi. bu kesin ünlü bir şiirdir. bilmiyorum kimin yazdığını da ne güzelmiş esasında. ne zaman dinlesem şarkıyı abberline gelir aklıma. çok acayip adam. pollyanna halt etmiş. *
sözlükte en değer verdiğim insanlardan biri. bilgili, kültürlü, erdemli biri; bilgisini karşı tarafı rahatsız etmeden sunabilme kabiliyeti ve hümanizmi nedeniyle, hayatta kaybettiğini düşünse de aslında bugüne kadar çok şeyler kazanmış olan güzel bir insan. özgürlük aşkı ve düşünme etiğiyle kendine hayran bırakan nadir insanlardan biri.
fenerbahçeliler tarafından seri eksi oy verilen entrylerini silerek karmasını yüksek tutan yazarımsı. salağın teki. fenerbahçeliler kadar aklı olmayan insan.
uludağ sözlük teki galatasaray çetesi'ne mensup yazar kasamsı.
abbercim * fiş ver fiş, ondan sonra vergi kaçırıyor diyorlar. * *
abbercim * fiş ver fiş, ondan sonra vergi kaçırıyor diyorlar. * *
uzun süre sonra sözlükte görünce şaşırmaktan kendimi alamayıp, zaten burada olduğunu öğrenince de kerameti kendime yorduğum yazar kişi, hürmet insanıdır.
(bkz: barış özbek)*
uludağsözlüğün eskişehir şubesidir bir nevi, en yakın zamanda tanışmak dileğiyle.
yarın itibariyle gönülden dileklerinin gerçekleşmesi için elimden geleni yapacağımdan şüphesi olmaması gereken kibar ve düşünceli insan.
iller arası zirve aparatı. bir bursa da bir istanbul da bir ankara da düzenliyor efenim sastım kaldım.
düşüncelerine çok büyük kötülük etmiş ve eksi oy almak korkusuyla çoğunu yazmamış yazar. karma gelmiş mertlik bozulmuştur, o da herkes gibi entrysini silmiş hatta yazmaktan soğumuştur bu illet karma yüzünden. yine de - 500' lere düşse de bundan sonra istediğini yazacaktır. karma düşsün, dostlar sağolsun.
edit: karmam hızla düşüyor ama bu sözlüğü seviyorum. eksilere düşsem de bildiğimi yazmaktan çekinmeyeceğim. bu sözlüğü seviyorum.
edit: karmam hızla düşüyor ama bu sözlüğü seviyorum. eksilere düşsem de bildiğimi yazmaktan çekinmeyeceğim. bu sözlüğü seviyorum.
sözlükdaşım .
aslinda, sozlukte arti/eksi oylarin neye gore verildigini cok iyi bilen yazar. gicik misin birine? ver eksi oyu. kankan mi? ver arti oyu. ne diye kafayi takiyorsun ki karmaya?
eskişehirli olmak dışında benim adıma sır olarak kalmasını dilediğim bir sportif bilgiye daha sahip yazar. sırdaş. *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar