bugün
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- yazarların imza parfümleri3
- dil2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- kolu kıllı kız4
- dünya8
- 2026 dünya kupası23
- futbol16
- bir insanı sevmek2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- düşün ki o bunu okuyor17
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- pakistan3
- nevşehir üzümü2
- hindistan3
- azerbaycan2
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- velvet13
- fas6
- guyana4
- sözlük kızlarının vücutları15
- falıma bakmak isteyen var mı24
- yaşamak üzerine2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- aşure günü3
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney12
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- bosna hersek3
- japonya4
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- moğolistan2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- hızlı para kazanmanın yolları4
- anın fotoğrafı2
- kemal kılıçdaroğlu18
- cezayir2
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- aşk her şeyi affeder mi4
- bir insana inanmak2
farkındalık sahibi yazar.
atatürk ve t.c. düşmanı ip arkasına saklanan şakirte.
bayan olduğu için (o da kesin değil) sözlük moderasyonunun ilgilenmediği yazar.
bütün pisliğini rahatça sözlüğe kusan yazar.
bütün pisliğini rahatça sözlüğe kusan yazar.
güzel laf sokan yazardır. beğenerek izliyoruz.
yüzde yüz uyumlu olduğum yazar.
yazar değil aslan parçası o.
yazar değil aslan parçası o.
şakacıbaaayannn...
(bkz: bayan var dediniz geldik)
sekadamın dişi versiyonu *
şakirte.
karanlık beyinleri aydınlatmayı seven yazar.
ışık insanı.*
ışık insanı.*
takdir edilesi yazar.
sürekli dinden dem vuran şakirte.
rabbim gerçekten akıl fikir ihsan eylesin.
rabbim gerçekten akıl fikir ihsan eylesin.
(#9968859) efendim; bu kadar güzel ve sade bir tespit ile tebrik edilesi yazardır.
başlıklara esprili tanımlar yapabilen yazar.
nickinin altındaki soru işaretine tıklayıp "yazar" yazdığına bakmayın; yazar "demeye 100 sahıt lazım", insan demeye kaç şahitin gerektiğini siz düşünün artık.
(bkz: #10137087)
(bkz: #10137087)
(#10137087)eğer dedikleri doğruysa ki bu adamın yalan yanlış bir bilgi vermediğine eminim, hakikaten çok çok şaşırttı beni yazarı. pişkinliğin, adiliğin bu kadarı. devrimin de bir şerefi var diye düşünürdüm. devrimciler şeref meref bırakmadılar devimde...
(#10137087) böyle bir şahesere imzasını atmıştır. herşeyi bilen bir insandır. ezberi kuvvetlidir o yüzden yorumlamadan ezberden yazabilmektedir. devrimcilik oynamak, darp izi bulunmaması, suratının ... benzemesi, en ufak bir protesto yapana terörist damgası vurmak gibi...
(bkz: #10461236) şeklindeki yazım üzerine kendisinin yazılarını takip ettiğimi düşünmüş ve bu düşüncesini de açık yüreklilikle paylaşmış yazardır.
öncelikle teşekkür ediyor ve cesaretine saygı duyuyorum...
sonralıkla her sabah evden çıkıp da işe gittiğim saatlerde(geç kalmadığım sürece) mahallenin çöp konteynırlarını yalayan o demir yığını çöp kamyonunu gördüğümü ve buna rağmen aslında "o kamyonu takip etmek" amacı gütmediğimi belirtiyorum kendisine. teşbihte hata olmayacağı öncül bilgisinin gölgesinde çöplük düşüncelerini, kafatası haznelerinde muhafaza eden insanları, et yığınlarını da o çöp kamyonundan ayrı tutmadığımı belirtmek isterim.
üzgünüm ki herkes, sağlıklı ve sıradan her insan kendisini özel hissetmek ister. birilerinin, kendisiyle "ilgilendiğini", "onu izleyen gözler olduğunu" bilmek ister falan. gene de anlıyorum ve acil şifalar diliyorum...
öncelikle teşekkür ediyor ve cesaretine saygı duyuyorum...
sonralıkla her sabah evden çıkıp da işe gittiğim saatlerde(geç kalmadığım sürece) mahallenin çöp konteynırlarını yalayan o demir yığını çöp kamyonunu gördüğümü ve buna rağmen aslında "o kamyonu takip etmek" amacı gütmediğimi belirtiyorum kendisine. teşbihte hata olmayacağı öncül bilgisinin gölgesinde çöplük düşüncelerini, kafatası haznelerinde muhafaza eden insanları, et yığınlarını da o çöp kamyonundan ayrı tutmadığımı belirtmek isterim.
üzgünüm ki herkes, sağlıklı ve sıradan her insan kendisini özel hissetmek ister. birilerinin, kendisiyle "ilgilendiğini", "onu izleyen gözler olduğunu" bilmek ister falan. gene de anlıyorum ve acil şifalar diliyorum...
klavye delikanlısı bayan.
vallahi özletti.
gerçekten agresif olduğunu düşündüğüm bayan yazar.
(#7175734) sap ile samanı birbirine karıştırmş kafası karışık yazar. bir bilgi birikimi var ama neyin ne olduğunu karıştırıyor acil şifa dilerim.
rötuş isteğine riayet etmeyerek, yaptığı espas hatasını düzeltmeyen ve bu hareketi sebebiyle kınadığım yazar.
(bkz: bluevelve in intihar etmesi/#10270237)
(bkz: bluevelve in intihar etmesi/#10270237)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar