bugün
- azerbaycan2
- pakistan3
- hindistan3
- dünya7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı7
- 2026 dünya kupası22
- yaşamak üzerine2
- futbol15
- düşün ki o bunu okuyor17
- fas6
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi8
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- guyana4
- japonya4
- anın fotoğrafı2
- velvet13
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- bosna hersek3
- sözlük kızlarının vücutları15
- moğolistan2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- ekonomi3
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- cezayir2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- bir insana inanmak2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- kolu kıllı kız3
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- arnavutluk2
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- ona bir şey söyle10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- türk moğol kardeştir3
- çekya3
- aşk her şeyi affeder mi4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- avustralya2
- kemal kılıçdaroğlu18
- kılıçdaroğlu cemaati4
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- iveco daily3
vatan ına bağlı olması iyidir hatta kendi memleketim izmir i savunması da aladır.
lakin tartışmalarda gereğinden fazla celallenmesi alehinedir.
lakin tartışmalarda gereğinden fazla celallenmesi alehinedir.
kendisine yapılan saldırı yorumlarına tepkisi ile nick'iyle müsemma olduğu izlenimi uyandıran bayan yazar.
(edit: şehrimiz izmir lehine yorumları olması kendisine artı puan getirmektedir.)
(edit: şehrimiz izmir lehine yorumları olması kendisine artı puan getirmektedir.)
(#7539408) çok agresif ama haklı yazar.araştırmacı birisi, istifade edilebilir.
holysin'in açtığı başlıkları sol frame'de gündemde tutma ile görevli yazar.
dinin elden gitmesine engel olduğu için kendisine koli koli akide şekeri gönderiyorum.
not. kendim okudum, üfledim.
edit. ben bu entryi eksileyen din düşmanları, al sana bomba !!!!!!
not. kendim okudum, üfledim.
edit. ben bu entryi eksileyen din düşmanları, al sana bomba !!!!!!
dinimizi sonuna kadar koruyan yazar. allah razı olsun kendisinden. gözümü açtı benim. bugünden itibaren dinime sonuna kadar bağlanıyorum. pornoya filan da son. daha da porno izlemem!
taraf gazetesinde görev almalı. yarın bekliyoruz.
(bkz: kınalı kuzu darbe planı ele geçirildi)
(bkz: kınalı kuzu darbe planı ele geçirildi)
bilgileriyle yolumuzu aydınlatıyor. allah razı olsun!
a sınıfı beyaz eşyalar gibi agresifliğin en saf halini taşıyan bayan...
(#7760637) dinimizde gunah oldugu halde kahinlikte bulunmustur. kotu olansa kehaneti tutmustur.
kehannette bulunmamış sadece nokta atışı yapmıştır.anlayana.
(bkz: hedef tam isabet)
(bkz: hedef tam isabet)
boyle giderse kendine fal baktirmaya gelecegim sozlukteki sevdigim yazarlardan biri.
taraf gazetesi editörü olduğunu düşünmediğim, bildiğim yazar.
açıkça belli zaten türk silahlı kuvvetleri'ne saldırışından. çok merak ediyorum türk silahlı kuvvetleri olmasa evinde nasıl rahat uyuyabilecek. sınırda kar soğuk demeden bekleyen, pkk terör örgütüne karşı vücudunu siper eden, hain kurşunlarca şehit düşen askerlerimizin hiç mi hatırı yoktur bu kişi de? amacı belli. diğerleri gibi türk silahlı kuvvetleri'ni yıpratmak.
unutma sevgili yazar görevinde başarısız olacaksın.
açıkça belli zaten türk silahlı kuvvetleri'ne saldırışından. çok merak ediyorum türk silahlı kuvvetleri olmasa evinde nasıl rahat uyuyabilecek. sınırda kar soğuk demeden bekleyen, pkk terör örgütüne karşı vücudunu siper eden, hain kurşunlarca şehit düşen askerlerimizin hiç mi hatırı yoktur bu kişi de? amacı belli. diğerleri gibi türk silahlı kuvvetleri'ni yıpratmak.
unutma sevgili yazar görevinde başarısız olacaksın.
söyleyecek fikri olmayanların cemaatçilikle itham ettiği yazar.
(bkz: her müslümanı cemaatçi sanmak)
(bkz: her müslümanı cemaatçi sanmak)
türlü türlü yaftalara maruz kalan yazar. kimbilir kimin kuyruğuna bastı.
doğum günü insanı.
iyi ki doğdun.
iyi ki doğdun.
atsızcılara hastalıklı demiş bünyedir.
görüşünü beğenirsin beğenmezsin ama kimseyi görüşü yüzünden bu şekilde yargılayamazsın
yargılarsan ne olur?
(bkz: bağnazlık)
gereksiz not: atsızcı falan değilim, her görüşe saygılıyım.
görüşünü beğenirsin beğenmezsin ama kimseyi görüşü yüzünden bu şekilde yargılayamazsın
yargılarsan ne olur?
(bkz: bağnazlık)
gereksiz not: atsızcı falan değilim, her görüşe saygılıyım.
kendisinden başka herkesi öldürülmesi gereken bir düşman olarak gören zihniyete, hastalıklı diyen ve demeye devam edecek olan insandır.
atsızcılara hastalıklı diyerek çok doğru demiş yazar.
türklerden başka bu memlekette kimseye yaşam hakkı tanımayan, ırkçılık yapan (ırkçılık ki bütün dünyada lanetlenmiş hastalıklı bir ideolojidir.) bir gruba az bile demiştir.saygı fikirlere gösterilir.böyle hastalıklı, nefret saçan saçmalıklara değil.
ha bir de can yücel'in güzel bi lafı vardır:
"bu memlekette göte göt denir."
türklerden başka bu memlekette kimseye yaşam hakkı tanımayan, ırkçılık yapan (ırkçılık ki bütün dünyada lanetlenmiş hastalıklı bir ideolojidir.) bir gruba az bile demiştir.saygı fikirlere gösterilir.böyle hastalıklı, nefret saçan saçmalıklara değil.
ha bir de can yücel'in güzel bi lafı vardır:
"bu memlekette göte göt denir."
hak edene hakettigini hakkı ile teslim etmekte üstüne yok, gerçek anlamda bir insan olmanın ne kadar zor oldugunu yaşayarak ögrenen ama asaletinden de birşey kaybetmeyen sözlügün en degerli yazarlarından bir tanesi, onun yazdıgı sözlükte yazmak gerçek anlamda insana kendisini iyi hissettiriyor.
sözlükteki yazarları da kendi öğrencileri gibi sanmaktadır. gerici cahil insanlar yetiştirmeyi görev edinmiş çağdaş bir eğitimcimizdir. böyle öğretmenler oldukça insan okula gitmeye korkar olmuştur.
ileri görüş safsatalarının muhtevasını öğrenmiş, hakikatin muhtevsını çözmüş ülke sorunlarının farkında ve devasının kaynağını bilen bir eğitimcimizdir.ne mutlu bize, ne mutlu ona...
sivri üslubuyla da fikri muhaliflerinin canlarını pek bir sıkan yazardır ayrıca...
sivri üslubuyla da fikri muhaliflerinin canlarını pek bir sıkan yazardır ayrıca...
sivri üslubu yoktur. takıntıları, gericiliği vardır. ama yine de öğretmen olmuştur. öğrencilerine yapmak istediği belki de yaptığı propagandaları sözlüğe yapmaktadır.
böyle insanlar oldukça okullarımızdaki vasat eğitim - öğretim faaliyetlerinin daha çekilir bir hâl alacağını düşünüyorum. kendisini tanımam etmem, sadece bir entrysini okudum. peki ilk satırdaki kanıya nasıl vardım ? çok basit; tek tip öğretmen istemek, tek tip çocuk istemek, tek tip erkek istemek, tek tip kadın istemek en nihayetinde tek tip bir millet istemektir. takdir edersin ki, -hatta etmesen de önemli değil- bu da çok çekilir bir hal olmaz.
şimdi söyle bakalım sevgili tuğlaberk, paragrafta geçen "çekilir bir hâl" ifadelerinin hangisi olumlu görüş beyan ediyor ?
erdi: bu hızla kötülemeye devam ederseniz kendisi hakkında hepten saplantılı bir hâl alacağımı düşünüyorum. yakından tanıma fırsatını da böylece yakalamış olurum. biraz daha gayret.
şimdi söyle bakalım sevgili tuğlaberk, paragrafta geçen "çekilir bir hâl" ifadelerinin hangisi olumlu görüş beyan ediyor ?
erdi: bu hızla kötülemeye devam ederseniz kendisi hakkında hepten saplantılı bir hâl alacağımı düşünüyorum. yakından tanıma fırsatını da böylece yakalamış olurum. biraz daha gayret.
köy enstitülerinde eğitim alıp ergenekona ferd yetiştiren kafalardan değildir.
tam ülkenin ihtiyacı olan noktadaki eğitimcidir.zehre panzehir, yaraya merhemdir.
edit: 1. cümleye ek olarak; ayrıca dinsiz bünyelerin yetiştirdiği kafalardan değildir.
edit 2: köy enstitülerinde yetişen bazı dinsiz bünyelere ithafen dinsiz denildi. umuma has bir itham değildir.
tam ülkenin ihtiyacı olan noktadaki eğitimcidir.zehre panzehir, yaraya merhemdir.
edit: 1. cümleye ek olarak; ayrıca dinsiz bünyelerin yetiştirdiği kafalardan değildir.
edit 2: köy enstitülerinde yetişen bazı dinsiz bünyelere ithafen dinsiz denildi. umuma has bir itham değildir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar