bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- nofap3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez18
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- aldım kabul ettim4
- futbolun eskiden güzel olması3
- arkadaşlar çok güzelsiniz2
- kadınlar neden aldatır16
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- fransız arabaları3
- devşirmelik makamı13
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- türk telekom port zammı4
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- cayenne4
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sürekli esnemek6
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- helal olsun be2
- 0 0 73
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ithal et2
- kıskançlık5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
Seneye 1 Nisan'da olacak sınavdır. Müfredat değiştiği için bu yıl girenlerin kazanıp gitmesi makbuldür. Örneğin fizik konularında pazardan portakalı nasıl alırsınız gibi basit soruların dışında ekstra zorları vardır. *
başvuruları bugün başlamış olan sınavdır. detaylı bilgi: http://www.osym.gov.tr
(bkz: ygs 2012)
giriş yerleri an itibariyle açıklanmış olan sınavdır.
birçok kişinin hayatını karartacak olan ezık sıstemın sınavıdır.
bu sene ne soracakları daha fazla merak edilendir.
Hayatımızda kimya gibi saçma sapan bir konu vardır ki çimento, sıva, sabun, deterjan derken kıdemli amele yetiştirir. Sindirim sistemi ne hikmetse bu konunun içindedir. Hayırdır her kimyasal tepkimeyi kimya içinde mi değerlendiriyoruz?
Fizikte ne soracaklar asıl merak ettiğim. Sen YGS diye sikimsonik bir şey ortaya atarsın ortak sınav der TM, eşit ağırlık öğrencilerinin fen bilimleri çözmesini engel olursan yaptığın iş mantıklı olur mu? YGS bunun neresinde demezler mi? Müfredat zaten almış başını gitmiş. Neymiş zincir miymiş bir şeymiş. Yahu bir şeyi ya bilirsin ya bilmezsin. Newtonun hareket yasalarından birini bir yıl, diğerini diğer yıl gösteriyorsun da eline ne geçiyor? Hiçbir şey.
Baştan sona hatalı, eziyet bir sistem. Sınav olsun olsun da adaletli olsun, mantıklı olsun.
Hayatımızda kimya gibi saçma sapan bir konu vardır ki çimento, sıva, sabun, deterjan derken kıdemli amele yetiştirir. Sindirim sistemi ne hikmetse bu konunun içindedir. Hayırdır her kimyasal tepkimeyi kimya içinde mi değerlendiriyoruz?
Fizikte ne soracaklar asıl merak ettiğim. Sen YGS diye sikimsonik bir şey ortaya atarsın ortak sınav der TM, eşit ağırlık öğrencilerinin fen bilimleri çözmesini engel olursan yaptığın iş mantıklı olur mu? YGS bunun neresinde demezler mi? Müfredat zaten almış başını gitmiş. Neymiş zincir miymiş bir şeymiş. Yahu bir şeyi ya bilirsin ya bilmezsin. Newtonun hareket yasalarından birini bir yıl, diğerini diğer yıl gösteriyorsun da eline ne geçiyor? Hiçbir şey.
Baştan sona hatalı, eziyet bir sistem. Sınav olsun olsun da adaletli olsun, mantıklı olsun.
verdikleri sınav giriş yerine gitmemin aktarma ile yaklaşık 1,5-2 saat süreceği sınavdır.
ÖSYM'nin bu yıl için bir reklamı var. "emeğinize sahip çıkın." diyor. Dilerim ÖSYM de aynı şekilde davranır. Emeklere saygı gösterir, sahip çıkar.
şaka gibi bir sınavdır.
katılacak olanlara başarılar dilenecek sınavdır.
Isyeeeaagggnn: bi, iki dakka kapatin su meseleyi.
evimizin dibinde 3 tane lise olduğu halde beni taa anasının nikahında sınava sokacak olan bir sınavdır.
gireceğim ikinci ygs sınavıdır. 2011'de olanını pek sevmedim. bir de buna bakalım.
epey bir mücadele gerektirecek sınavdır.. sabahın köründe kalkıp yaklaşık 1.30 saat mesafe sonunda girebilicem ancak hiç çalışmadım sınavda bakıcam etrafıma herkes müthiş bir hızla sorulara odaklanmış çözüyorlar birde orda kahrolucam.. *
uludağ sözlük gençlerinden derece beklediğim sınavdır. ben 8. kez gireceğim.*
güvenlik görevlisi ile yaşanan 'komik' diyalogların adresidir.
adayın üzerini arayan görevli öğrencinin cebinde önce bir paket mendil bulur:
gg: bu ne?
a: mendil
diğer cebi karıştırır ve bir adet mendil bulur:
gg: peki, bu ne?
a: sümüklü mendil!
gg: içinde ne var?
a: sümük!
gg:..
a:..
adayın üzerini arayan görevli öğrencinin cebinde önce bir paket mendil bulur:
gg: bu ne?
a: mendil
diğer cebi karıştırır ve bir adet mendil bulur:
gg: peki, bu ne?
a: sümüklü mendil!
gg: içinde ne var?
a: sümük!
gg:..
a:..
sıçtığımız sınavdır. herkes batıracak en az bir ders bulmuştur kendine efenim. kimi ikişer üçer batırmıştır. ne diyelim, önümüzdeki maçlara bakıcaz.
denemelerle ve 2011'de yapılanıyla hiç alakası olmayan sınavdır.
türkçe sorularında yazım yanlışları, anlatım bozukluğu gibi banko konulara yer vermemişlerdir ve de değişik paragraflarla beyin yormuşlardır.
Tarih soruları acayip basitti. çalışmasanız en fazla 2 soru yapamazdınız.
coğrafya soruları diğer ygs sınavlarından pek farklı değildi.
felsefe soruları da basitti.
matematik sorularını bir sözelci olarak zor buldum. kek sorular çok azdı. ama olsun yine birkaç tane çözdüm.
fen soruları hakkında fazla bilgim yok çünkü türkçeye harcadığım fazla zamandan dolayı fenin 2. sorusunda süre bitti.
türkçe sorularında yazım yanlışları, anlatım bozukluğu gibi banko konulara yer vermemişlerdir ve de değişik paragraflarla beyin yormuşlardır.
Tarih soruları acayip basitti. çalışmasanız en fazla 2 soru yapamazdınız.
coğrafya soruları diğer ygs sınavlarından pek farklı değildi.
felsefe soruları da basitti.
matematik sorularını bir sözelci olarak zor buldum. kek sorular çok azdı. ama olsun yine birkaç tane çözdüm.
fen soruları hakkında fazla bilgim yok çünkü türkçeye harcadığım fazla zamandan dolayı fenin 2. sorusunda süre bitti.
ösymnin bilgi hırsızlığı, emek hırsızlığı, para hırsızlığı yaptığı sınavdır.
1 yıllık çalışmanın 2 saat 40 dakikaya sığdırıldığı hatadır ve insanların hayatını yanlışlıklar üzerine belirlenmesini sağlar.
2010 da girdiğim sınavdan daha basit fakat daha stresli geçen yanlış yetkililerin yanlış sisteminden ibaret olan sınavdır. sınavı 1 saatte bitirdim fakat geriye dönüp boşlarımı yapmaya çalıştım türkçenin 4 sorusu yarım saatimi aldı kaldı 30 dk, onu da biraz fen'e bakarak giderdim. hayırlısı olsun. kısmetten öteye köy yok.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar