bugün
- fakirin sevmesi hak mıdır10
- bir insanı sevmek5
- kılıçdaroğlu tipi louserlık2
- dil3
- insan3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- haitinin gol atmış olması2
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- yazarların imza parfümleri3
- dünya8
- 2026 dünya kupası21
- fazla kilo2
- futbol16
- günaydın2
- oyuncu2
- düşün ki o bunu okuyor16
- ameliyat olmak7
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- kolu kıllı kız4
- egay sucukcu8
- pakistan3
- velvet13
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- hindistan3
- sözlük kızlarının vücutları15
- falıma bakmak isteyen var mı24
- gocu2
- nevşehir üzümü2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- azerbaycan2
- fas6
- guyana4
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney12
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- yaşamak üzerine2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- bosna hersek3
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
Ben seni serefsiz bilmezdim demek dikkatimden kaçmış.
Tam da Bu sözlüğe yakışan bir başlık ve entry.
iftihar et zall.
iftihar et zall.
konuya hakim değilim ama eğer yazıldığı gibi apo'cuysa aldığı her nefesin evrene büyük hakaret olduğunu düşündüğüm yuvzıre.
gerçekten bir canı sevdiğini sanan insan, bile bile hasta üretimine para basmaz. bazı köpek cinslerinde de olay birebir aynı. fransız bulldog mesela. hayvanın burnu ezik, nefes alırken resmen boğuluyor gibi horluyor, iki adım koşsa dili dışarıda kalıyor. millet de “ay ne komik ses çıkarıyor” diye video çekiyor. komik olan hiçbir şey yok. o ses sevimlilik değil, bildiğin nefes mücadelesi amk.
bu cinslere verilen her kuruş, doğrudan o acının finansörü olmak demek. “ben hayvanseverim” diye dolaşıp bunu yapan herkese karşı bende derin bir tiksinti uyanıyor, başka bir şey değil.
bu cinslere verilen her kuruş, doğrudan o acının finansörü olmak demek. “ben hayvanseverim” diye dolaşıp bunu yapan herkese karşı bende derin bir tiksinti uyanıyor, başka bir şey değil.
vallahi kadın dediğin böyle olacak işte
maşallah etli butlu.
yerim kız nam nam nam...
maşallah etli butlu.
yerim kız nam nam nam...
Evet istanbuldan başlayarak otobüs 81 ile uğrayarak bütün yazarları toplaya toplaya Ispartaya gelecek. Ispartamızda iki gün gül bahçeleri Lavanta bahçelerinde yatıp yuvarlandıktan sonra tekrar otobüsle geri dönülecek.
Birkaç yazar var onlar alınmayacak. Onlar biliyo kendilerini zaten. *
Birkaç yazar var onlar alınmayacak. Onlar biliyo kendilerini zaten. *
bu iş de zaruriyetini yitirdi gibi. eskiden evlerde hep mum bulunurdu elektrik kesintilerine karşı. şimdilerde elektrik çok nadir kesiliyor, onda da evde pilli ışıldakla vs çözülüyor o işler. eskiden ne güzelmiş, mum yakıp, uyuya kalır, evlerimizi yakarmışız. şimdi hiç heyecanı kalmadı hayatın.
hiç değişmemişim, aynı mal kalmışım diye duygulandım. 2010'dan bu yana tek bilgi eklenmemiş beynime.
gurur vericidir. evet.
Vardır böyle insanlar. Herkese, her şeye sallar ama günün sonunda hala beğenmediği o yerdedir.
Aciz oluşunu belli etmemek için saldırgan tavırlar sergiler bu insanlar, çünkü kuyruk acıları vardır.
Bize ise gülerek keyifle izlemek düşer.
Aciz oluşunu belli etmemek için saldırgan tavırlar sergiler bu insanlar, çünkü kuyruk acıları vardır.
Bize ise gülerek keyifle izlemek düşer.
milletvekili.
arkadaşlar çok sıkıcısınız.
görsel
görsel
Benim sevmedimlerim de gelmesin. Gerçi benim sevmediklerim gelmeyince geriye iki kişi falan kalıyor.
Eğer islam dahil bütün dinler hakkında objektif bilgi verilecekse neden olmasın dediğimdir kesinlikle şüphesiz. Şahsen agnostik deist olan ben çocuğumun okullarda dinler tarihi dersi almasını isterdim elbette merakı olan çocuk için okul bir ayak bağıdır artık, internet onun için eşsiz bir nimet. Okulların bilgi edindirme işlevi dijital çağ ile beraber un ufak oldu.
rönesans adamı lafı çıkınca ilk bi gülüyorum kendi kendime. ortaçağ bitmiş, toz toprak içinde herkes “ulan eskiler ne biliyordu biz niye böyle aptallaştık” diye kitaplara saldırıyor. ortaya da bi ideal çıkıyor: adam her boktan anlayacak. resim yapacak, heykel dökecek, bina çizecek, ceset kesip kasları inceleyecek, matematikle uğraşacak, müzik besteleyecek, bir de ata binip kılıç sallayacak.
leonardo en bariz örneği. mona lisa’yı boyarken bir yandan da “bu suratın altındaki kemikler nasıl” diye çiziyor, aynı gece de kuşlar nasıl uçuyor, ben de bi makine yapsam diye karalıyor. alberti de aynı cins, insan isterse her şeyi yapar deyip her şeyi deniyor. parçalamıyor bilgiyi, hepsini aynı çuvalda taşıyor.
şimdi gel de bugün dene aynı şeyi. ben rönesans insanıyım diyen adam genelde powerpoint’te slayt çeviriyorum bir de hafta sonu gitar çalıyorum çıkıyor. uzmanlaşma çağındayız, doktor sadece ayak diyor, mühendis sadece led diyor. oysa o eski ruh dur lan hepsi birbiriyle ilgili diyor. ben geçen gün bisiklet lastiğini yamarken aklıma takıldı, “bu lastik dönüyor ya, galaksi de dönüyor, bi bağ var mıdır acaba” diye. saçma, biliyorum, ama o saçmalık insanı canlı tutuyor. bir anda konudan konuya atlarsın, yarım saat sonra ulan nereden geldik buraya dersin ama kopmazsın.
ne bileyim, o tip hâlâ var mı bilmiyorum. bazen sokakta görürsün adamı sohbet ederken gözleri parlar, “bi dakika bu aklıma şunu getirdi” der, elleri kirli çünkü hem kitabı karıştırmış hem tornavidayı sökmüş. nadir tabii, çünkü sistem sen şunu yap öbürünü boşver diye eziyor. ama rastladığında anlıyorsun işte, o an aa hâlâ mümkünmüş diyorsun içinden. ben olsam buna “açgözlü meraklı” derdim, daha gerçek geliyor.
çüknot: başlık sanırım klavye azizliğine uğramış, doğrusu (bkz: renaissance man).
leonardo en bariz örneği. mona lisa’yı boyarken bir yandan da “bu suratın altındaki kemikler nasıl” diye çiziyor, aynı gece de kuşlar nasıl uçuyor, ben de bi makine yapsam diye karalıyor. alberti de aynı cins, insan isterse her şeyi yapar deyip her şeyi deniyor. parçalamıyor bilgiyi, hepsini aynı çuvalda taşıyor.
şimdi gel de bugün dene aynı şeyi. ben rönesans insanıyım diyen adam genelde powerpoint’te slayt çeviriyorum bir de hafta sonu gitar çalıyorum çıkıyor. uzmanlaşma çağındayız, doktor sadece ayak diyor, mühendis sadece led diyor. oysa o eski ruh dur lan hepsi birbiriyle ilgili diyor. ben geçen gün bisiklet lastiğini yamarken aklıma takıldı, “bu lastik dönüyor ya, galaksi de dönüyor, bi bağ var mıdır acaba” diye. saçma, biliyorum, ama o saçmalık insanı canlı tutuyor. bir anda konudan konuya atlarsın, yarım saat sonra ulan nereden geldik buraya dersin ama kopmazsın.
ne bileyim, o tip hâlâ var mı bilmiyorum. bazen sokakta görürsün adamı sohbet ederken gözleri parlar, “bi dakika bu aklıma şunu getirdi” der, elleri kirli çünkü hem kitabı karıştırmış hem tornavidayı sökmüş. nadir tabii, çünkü sistem sen şunu yap öbürünü boşver diye eziyor. ama rastladığında anlıyorsun işte, o an aa hâlâ mümkünmüş diyorsun içinden. ben olsam buna “açgözlü meraklı” derdim, daha gerçek geliyor.
çüknot: başlık sanırım klavye azizliğine uğramış, doğrusu (bkz: renaissance man).
şu sıcakta ben de entari giymek isterdim efil efil. donsuz. sahilden esen ılık rüzgarlar tontiklerimi ferahlatırdı. haşema giymek serbest biz entari giysek lölölö.
meyveli soda erkeği net gaydir. düz gaydir hatta. arka kapı, koltuk altı, kulak arkası falan hep gıcırdıyordur onun.
mony denen normal sözlük yazarı kendi sözlüğündeki başlıkları buraya uyarlamaya çalışıyor sakın kanmayın ona ve buraya odaklanın!!!
" ben attack on Titan deve olsaydım nasıl olurdum? " diye komut veriyorsunuz yapay zekaya
görsel
" ben attack on Titan deve olsaydım nasıl olurdum? " diye komut veriyorsunuz yapay zekaya
görsel
ya git benim nickaltimdan siyasetten çok bir bok anlıyormuşsun gibi ona buna kafana göre ithamda bulunamazsın. senin o ufak beynin düşünüyor diye kimse senin istediğin tabirde var olmuyor.
Bu arada tekrar hatırlatayım kanka sen arapsın
Bu arada tekrar hatırlatayım kanka sen arapsın
o zaman vurmak da özgürlüktür. evet.
itlaftan geçer. Yanında itperest kokanaları ve mama lobisi kölelerini de kaldırdın mı mis.
keşke baban da dışarı... neyse.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar