bugün

larker

iki dakika gezindim sözlükte, hemen dikkatimi çekti..güzel yazıyor şerefsizim...yalnız 1 ayda nasıl 3500 entry girmiş anlayamadım.esas "larker'ın klavyesi" diye bir başlık açmak lazım heralde.*
© copyright 2005 - 2026