bugün

pro evolution soccer 2011

en gerçekçi pes olmuştur. dolayısıyla da oynamak diğerlerine göre biraz zordur. pas sistemi tamamen yeni, ikili mücadelelerde savunma daha avantajlı. şutta ise bir değişme olmamış benim gördüğüm/oynadığım kadarıyla.

ancak kadro güncellemeleri hiç ama hiç olmamış. bir hevesle milan'ı aldım, ne ibra var ne robinho. real'de mesut yok. gibi gibi.

neyse ki patch teknolojisi var.
© copyright 2005 - 2026