bugün

pro evolution soccer 2011

pes'in giderek fifa'laşmaya başlamasınından hoşlanmıyorum. bu oyunda maalesef bu özentilik tavan yapmış. kesinlikle pes 2010 hatta ve hatta pes 2009'u aratan oyundur...
© copyright 2005 - 2026