pes 2011 deki beşiktaş formaları

pes 2011'den soğuma sebebidir. *

birinci forma; bembeyaz üst-alt-tozluk * * *
ikinci forma; siyah beyaz çizgili birşey. *
fb ve gs'nin formaları bire bir yapan konami, bjk formasını böyle yapmış, helal olsun.

artık fifa'ya geçme zamanı demek ki.

edit: caps yok ne yazık ki. bulunca koyarım.
© copyright 2005 - 2026