bugün
- içtim şarabı11
- bik bik'in mutfağına konuk olmak5
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi4
- sözlükteki gizli düşmanım6
- anın görüntüsü20
- kadir inanır20
- her insanın bir cini olması5
- kaşar5
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- hayattaki şans seviyeniz2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet15
- çok güzel ama manyak kadın7
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali2
- içinden canavar çıkan insan4
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi3
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- mustafa kemal atatürk7
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar5
- kemalist dünya24
- üniversitelerin gereksiz olması16
- gizem3
- gizli oylayan yüreksizler2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- true'nun çaylak olması17
- nervio5
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- mason2
- simit ayran2
- hurdadan çıkan flash diskler2
- kezodan öpücük istemek2
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- deniz göktaş2
- velvet28
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- ibrahim hacıosmanoğlu8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- antalyada üşümek3
- şevval şahin2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sedat pekmez21
- israil6
- yazarların iyi olduğu konular9
borcu sebebiyle avrupa kupalarından menedilen mallorca nın borcu 180 milyon tl , beşiktaşımın borcu ise guti ve yeni alacağız dediğimiz forveti saymazsak 300 milyon tl .
bu rakamın sezon ortalarında 400 milyon tl olacağı hemen hemen kesin.
galatasaray serdar özkan fenerbahçe nancy den aldığı dia ile transfer sezonun neredeyse boş geçmek üzereyken beşiktaş quaresma hilbert guti ve yıldız bir forvetle adeta şov yaptı burda hepimiz sevindik formanın arkasına yazdıracağımız futbolcu konusunda hala sıkıntı çeken binlerce beşiktaşlı olduğundan eminim hatta yeni yapılacak transferleri gördükten sonra forma alacak çok fazla sayıda beşiktaşlı olduğunu da belirtmemiz gerek.
ama bunun sonu nereye gidyor ? galatasaray gibi serdar özkanla transfer dönemini kapatacağımız günler gelecek mi , avrupa kupalarından men edilme gibi bi problemle karşı karşıya gelecek miyiz, yıldırım demirören e olan şahsi 80 milyon tl serdal adalı ya olan 10 milyon tl borç yönetimden ayrılmaları durumunda hemen tahsil edilecek mi ?
tüm bu soruları sorduğumuzda karşımızda muhatap alacak bir kişi bile bulamıyoruz , sayın yıld. demirören in babası erdoğan demirören kongre başında ne söylemişti burdan tekrar edelim 'elbette yıldırım zor zamanlarında beşiktaşa para verecek ama tekrar geri almak koşuluyla'.
kongre sürecinde murat aksu ''yıldız transfer yapamayız , önce borcumuzu ödemeliyiz reklam gelirlerimiz ipotek altında stat henüz yapılamadı eldeki oyuncuların maaşları ödenmedi amatör sporcularımız tek tek takımdan ayrılıyor, kartal yuvası sayısı çok fazla bunu asgariye indirmemiz lazım , borç gırtlağı aştı bu bütçeyle uefa nın 2012 kriterlerine uyum sağlayamıyoruz '' açıklamalarını yaparken milyonlarca beşiktaşlının desteğini beşiktaş ı mali açıdan kara günler beklediği için almıştı.
ama demirörenin tekrar seçildiği günden beri kemerleri sıkıp borç ödeme ye başlayacağımıza daha da açığı büyüttük 2 aylık yönetici syn serdal adalı ya 10 milyon tl borçlandık borçlanmaya da devam edeceğiz.
hülasa
kadro kalitesi olarak ne fenerbahçe ne de galatasaray beşiktaş ın bu sezonki kadrosuna yaklaşamazlar , kadroları incelendiğinde bizim takımdan göndereceğimiz holosko , ferrari , fink , delgado , tabata gibi oyuncuları havada kapmalılar söyleyemeseler bile bunda herkes hemfikir lakin 3 sene sonra yıldırım demiören in yönetimden ayrılması veya 2 sene sonra uefa nın borcunu ödemeden avrupa kupalarına katılamazsın dediği anda yeni bir galatasaray olacağımız tehlikesini de görmezden gelmeyelim.
en kısası: cCc batıyoruz reis cCc
umarım beşiktaş için en hayırlısı olur.
http://www.ntvmsnbc.com/id/25107615/
http://www.radikal.com.tr/Default.aspx?aType=RadikalYazarYazisi&ArticleID=1009687&Yazar=ASENA%20%D6ZKAN&Date=24.07.2010&CategoryID=103
bu rakamın sezon ortalarında 400 milyon tl olacağı hemen hemen kesin.
galatasaray serdar özkan fenerbahçe nancy den aldığı dia ile transfer sezonun neredeyse boş geçmek üzereyken beşiktaş quaresma hilbert guti ve yıldız bir forvetle adeta şov yaptı burda hepimiz sevindik formanın arkasına yazdıracağımız futbolcu konusunda hala sıkıntı çeken binlerce beşiktaşlı olduğundan eminim hatta yeni yapılacak transferleri gördükten sonra forma alacak çok fazla sayıda beşiktaşlı olduğunu da belirtmemiz gerek.
ama bunun sonu nereye gidyor ? galatasaray gibi serdar özkanla transfer dönemini kapatacağımız günler gelecek mi , avrupa kupalarından men edilme gibi bi problemle karşı karşıya gelecek miyiz, yıldırım demirören e olan şahsi 80 milyon tl serdal adalı ya olan 10 milyon tl borç yönetimden ayrılmaları durumunda hemen tahsil edilecek mi ?
tüm bu soruları sorduğumuzda karşımızda muhatap alacak bir kişi bile bulamıyoruz , sayın yıld. demirören in babası erdoğan demirören kongre başında ne söylemişti burdan tekrar edelim 'elbette yıldırım zor zamanlarında beşiktaşa para verecek ama tekrar geri almak koşuluyla'.
kongre sürecinde murat aksu ''yıldız transfer yapamayız , önce borcumuzu ödemeliyiz reklam gelirlerimiz ipotek altında stat henüz yapılamadı eldeki oyuncuların maaşları ödenmedi amatör sporcularımız tek tek takımdan ayrılıyor, kartal yuvası sayısı çok fazla bunu asgariye indirmemiz lazım , borç gırtlağı aştı bu bütçeyle uefa nın 2012 kriterlerine uyum sağlayamıyoruz '' açıklamalarını yaparken milyonlarca beşiktaşlının desteğini beşiktaş ı mali açıdan kara günler beklediği için almıştı.
ama demirörenin tekrar seçildiği günden beri kemerleri sıkıp borç ödeme ye başlayacağımıza daha da açığı büyüttük 2 aylık yönetici syn serdal adalı ya 10 milyon tl borçlandık borçlanmaya da devam edeceğiz.
hülasa
kadro kalitesi olarak ne fenerbahçe ne de galatasaray beşiktaş ın bu sezonki kadrosuna yaklaşamazlar , kadroları incelendiğinde bizim takımdan göndereceğimiz holosko , ferrari , fink , delgado , tabata gibi oyuncuları havada kapmalılar söyleyemeseler bile bunda herkes hemfikir lakin 3 sene sonra yıldırım demiören in yönetimden ayrılması veya 2 sene sonra uefa nın borcunu ödemeden avrupa kupalarına katılamazsın dediği anda yeni bir galatasaray olacağımız tehlikesini de görmezden gelmeyelim.
en kısası: cCc batıyoruz reis cCc
umarım beşiktaş için en hayırlısı olur.
http://www.ntvmsnbc.com/id/25107615/
http://www.radikal.com.tr/Default.aspx?aType=RadikalYazarYazisi&ArticleID=1009687&Yazar=ASENA%20%D6ZKAN&Date=24.07.2010&CategoryID=103
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar