bugün

piyon

#7194983

doktorların maaşını hastaların verdiğini yada doktorların az maaş almasının sebebinin hastalar olduğunu sanan yazar... yoksa bi doktor hastasına neden öye davransın. *

(bkz: başarılar)
© copyright 2005 - 2026