bugün

ederlezi

çok hüzünlü bir melodisi var. bi de ne dendiğini anlasak...

sonradan dinleyişimde farkettim ki en sonlarda türkçe güzel bir şeyler deniyor ;

bahar oldu aman aman
kese astım gül dalına
adadım yarin adına
iki düz oda.
© copyright 2005 - 2026