bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması5
- içtim şarabı12
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi8
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- aşure yapan sözlük kızları6
- rakı sevmemek6
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- yagmurcu3
- hayattaki şans seviyeniz4
- hesabı gizliye almak3
- sözlükteki gizli düşmanım6
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- her insanın bir cini olması5
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- anın görüntüsü20
- çok güzel ama manyak kadın7
- kemalist dünya24
- osurdum3
- kaşar5
- mustafa kemal atatürk7
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- içinden canavar çıkan insan4
- barış alper yılmaz2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- true'nun çaylak olması16
- pkk lı doktorlar2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- muşlettin amca4
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- gizem3
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- gizli oylayan yüreksizler2
- nervio5
- velvet28
tüpçü ve kumpanyası ile bir tutulmaması gereken kulüptür.
beşiktaş taraftarının %99'u tüpçüden nefret eder.
bahse konu örnekler de, tüpçü'nün saçmalıklarından ibarettir.
şampiyonluktan sonra diğer takımlara sallanmamıştır, sallayan tüpçü ve levent erdoğan adlı palyaçodan başkası değildir. taraftarda böyle bir kriz olmamıştır "şampiyonluğu gs ve fb hediye etti" edebiyatı yapanlara gereken cevabı vermiştir sadece taraftar.
tüpçü yaptığı her saçmalıktan sonra beşiktaş taraftarından tepki görnmüştür, gir bak adamım yıldırım demirören başlığına? hiç "büyük başkan" yazıyor mu veya "arkandayız" yazıyor mu? "arkandayız" minvalli sözler var mı?
mevkidaşları aziz yıldırım ve adnan polat'ın başlıklarına da bak hele? saçmaladıktan sonra nasıl bir kitle destek vermiş?
ofsayttan goller bulunan bir ilk yarı, sallama penaltılar kazanılan bir ilk yarı -2007-2008 sezonuna dokunmuyorum bile- ve beşiktaş'ın doğrandığı bir maçtan sonra "biz memnunuz, hakemler de insan" diyen adama 20 gün sonra "galatasaray türkiye'dir" edebiyatı yaptığında destek çıkarsanız veya "istifa ediyorum" edebiyatlarıyla, "ligden çekiliriz" tehditleriyle gündem değiştiren aziz yıldırım'a "büyük başkan" diye arkasında olduğunuzu hissettiriseniz bu saçmalıklar kulübe mal edilir.
ama beşiktaş'ta durum farklı, tüpçü ve kumpanyası kupa maçının akabinde de eleştirilmiştir, şampiyon olduktan sonra da! şampiyonluk kupası alınırken yapılan törende podyuma çıktığında stadta adama alkış çıkmadı, ıslık sesleri vardı cabası olarak.
"paf takımla çıkarız" edebiyatını zikrettikten sonra sivas maçında protesto eden, "beşiktaş burada, paf takımı nerede?" diyen de herhalde artvin hopaspor taraftarı değildi?
önce gideceksiniz kapınızın önünü temizleyeceksiniz, bu kulübün taraftarı ile kendinizin arasındaki benzer olaylardaki tavır farklılıklarını algılayacaksınız, ondan sonra öteceksiniz.
not: yazının art niyet içermediği başından sonuna bellidir.
beşiktaş taraftarının %99'u tüpçüden nefret eder.
bahse konu örnekler de, tüpçü'nün saçmalıklarından ibarettir.
şampiyonluktan sonra diğer takımlara sallanmamıştır, sallayan tüpçü ve levent erdoğan adlı palyaçodan başkası değildir. taraftarda böyle bir kriz olmamıştır "şampiyonluğu gs ve fb hediye etti" edebiyatı yapanlara gereken cevabı vermiştir sadece taraftar.
tüpçü yaptığı her saçmalıktan sonra beşiktaş taraftarından tepki görnmüştür, gir bak adamım yıldırım demirören başlığına? hiç "büyük başkan" yazıyor mu veya "arkandayız" yazıyor mu? "arkandayız" minvalli sözler var mı?
mevkidaşları aziz yıldırım ve adnan polat'ın başlıklarına da bak hele? saçmaladıktan sonra nasıl bir kitle destek vermiş?
ofsayttan goller bulunan bir ilk yarı, sallama penaltılar kazanılan bir ilk yarı -2007-2008 sezonuna dokunmuyorum bile- ve beşiktaş'ın doğrandığı bir maçtan sonra "biz memnunuz, hakemler de insan" diyen adama 20 gün sonra "galatasaray türkiye'dir" edebiyatı yaptığında destek çıkarsanız veya "istifa ediyorum" edebiyatlarıyla, "ligden çekiliriz" tehditleriyle gündem değiştiren aziz yıldırım'a "büyük başkan" diye arkasında olduğunuzu hissettiriseniz bu saçmalıklar kulübe mal edilir.
ama beşiktaş'ta durum farklı, tüpçü ve kumpanyası kupa maçının akabinde de eleştirilmiştir, şampiyon olduktan sonra da! şampiyonluk kupası alınırken yapılan törende podyuma çıktığında stadta adama alkış çıkmadı, ıslık sesleri vardı cabası olarak.
"paf takımla çıkarız" edebiyatını zikrettikten sonra sivas maçında protesto eden, "beşiktaş burada, paf takımı nerede?" diyen de herhalde artvin hopaspor taraftarı değildi?
önce gideceksiniz kapınızın önünü temizleyeceksiniz, bu kulübün taraftarı ile kendinizin arasındaki benzer olaylardaki tavır farklılıklarını algılayacaksınız, ondan sonra öteceksiniz.
not: yazının art niyet içermediği başından sonuna bellidir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar