bugün
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- erkekler neden erken ölür5
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- öldükten sonra bana ne olacak5
- 26 haziran 2026 norveç fransa maçı2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sözlüğün kırbacı3
- meksikalı batman2
- anın görüntüsü22
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- içtim şarabı13
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kadir inanır22
- arşivlenmesi gereken resimler2
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- şafak çak4
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
- kemalist dünya24
- tamar tanrıyar2
- sophia osako3
- 1 kilometrelik gökdelen2
- aşure yapan sözlük kızları7
- günün şiiri6
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- owner of a lonely heart2
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- true'nun çaylak olması16
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- genç görünmeye çalışmak3
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- velvet28
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- hayalet gibi bir insan olmak3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
1991-92 sezonunda F.Bahçe takımında da forma giymişti. Samsunspor'da yetişen genç bir oyuncu olarak gittiği istanbul'da yalnızca bir sezon kalmış ve ertesş yıl 2. Lige düşmüş olan Samsunspor'una geri gelmiştir. 2.Ligde oynamayı gururuna yediremeyenlerin ondan örnek laması gerekenlerden biri de budur aslında. Gelmiş ve o sene Samsunspor'un tekrar Birinci Lige yükselmesinde büyük emek harcamıştır.
Ercan'ı en iyi ifade edebilecek tanım "yürekten oynamak" cümlesinde gizlidir. Yenildiğimiz de oldu çok zaman ama bir kişi çıkıp da "Ercan ruhsuz top oynadı" demedi; diyemedi.
Bütün iyi yönlerine rağmen kaptanın alkolle olan muaşakası onun hem futbolculuk hem de menajerlik konusunda ilerlemesini engelleyici bir faktör olarak göze çarptı.
Bugünümüz kötü ki, geçmişi yad ediyoruz hep! neyse ..
Kaptan ERCAN deyince ilk aklıma gelen bana verdiği güven.Maçların sertleştiği dakikalarda,rakip oyuncuların çirkefleştiği anlarda ya da bu nedenle çıkan bir tartışmada olaya el koyan ,Rakip ne yaparsa yapsın onlara cevap verecek adam.Rakip oyunculara karşı hep bir eziciliği vardı kaptanın.Hatta zaman zaman rakibe "ha s...... " anlamındaki hareketleri.ki bunlara karşı bir tepki gösterebilen bir tek rakip göremedim.işte bunlar , belki izah edemeyeceğim bir güvende olma hissi doğurmuştu her zaman bende.
Gigi zamanında forvet oynatılması,attığı 6-7 gol unutulmazlar arasında.
Kocaeli ile deplasmanda oynanan kupa maçında santra ile rakip kaleye attığı şut (sanırım ALPER diye bir kalecileri vardı zor kornere atmıştı topu) ve tabiki Malatya maçında attığı muhteşem gol.Kendisi inansa da inanmasa da nasıl attığına sonuçta vücudundaki esnekliğin sonucuydu bu.Onun biyonikliğinde kaç adam var ki şu anda kadromuzda ..
TS maçında Ergül YÜCEDAĞ'ı kaçırmasını zaten TÜRKiYE biliyor (Acaba kaçırmasa mıydı??)
Ve tabiki kazanma hırsı.Hiç bir zaman eksilmedi.Birileri gibi ruhsuz olmadı.Çünkü SAMSUNSPOR'luydu.Yeri geldi yanındakilere fırça attı.Yeri geldi baktı ki olmuyor her şeyi tek başına yapmaya çalıştı.Yani gemisini kurtaran kaptan olabilme cesareti hep vardı onda.
Ercan'ları düşündüğünde ve şimdiki adamları gördüğünde insan kahroluyor.Bir kaç kez tekrarladığım gibi "Bunlar futbolun krallarıymışta bizim haberimiz yokmuş " diyorum kendi kendime.
Ercan'ı en iyi ifade edebilecek tanım "yürekten oynamak" cümlesinde gizlidir. Yenildiğimiz de oldu çok zaman ama bir kişi çıkıp da "Ercan ruhsuz top oynadı" demedi; diyemedi.
Bütün iyi yönlerine rağmen kaptanın alkolle olan muaşakası onun hem futbolculuk hem de menajerlik konusunda ilerlemesini engelleyici bir faktör olarak göze çarptı.
Bugünümüz kötü ki, geçmişi yad ediyoruz hep! neyse ..
Kaptan ERCAN deyince ilk aklıma gelen bana verdiği güven.Maçların sertleştiği dakikalarda,rakip oyuncuların çirkefleştiği anlarda ya da bu nedenle çıkan bir tartışmada olaya el koyan ,Rakip ne yaparsa yapsın onlara cevap verecek adam.Rakip oyunculara karşı hep bir eziciliği vardı kaptanın.Hatta zaman zaman rakibe "ha s...... " anlamındaki hareketleri.ki bunlara karşı bir tepki gösterebilen bir tek rakip göremedim.işte bunlar , belki izah edemeyeceğim bir güvende olma hissi doğurmuştu her zaman bende.
Gigi zamanında forvet oynatılması,attığı 6-7 gol unutulmazlar arasında.
Kocaeli ile deplasmanda oynanan kupa maçında santra ile rakip kaleye attığı şut (sanırım ALPER diye bir kalecileri vardı zor kornere atmıştı topu) ve tabiki Malatya maçında attığı muhteşem gol.Kendisi inansa da inanmasa da nasıl attığına sonuçta vücudundaki esnekliğin sonucuydu bu.Onun biyonikliğinde kaç adam var ki şu anda kadromuzda ..
TS maçında Ergül YÜCEDAĞ'ı kaçırmasını zaten TÜRKiYE biliyor (Acaba kaçırmasa mıydı??)
Ve tabiki kazanma hırsı.Hiç bir zaman eksilmedi.Birileri gibi ruhsuz olmadı.Çünkü SAMSUNSPOR'luydu.Yeri geldi yanındakilere fırça attı.Yeri geldi baktı ki olmuyor her şeyi tek başına yapmaya çalıştı.Yani gemisini kurtaran kaptan olabilme cesareti hep vardı onda.
Ercan'ları düşündüğünde ve şimdiki adamları gördüğünde insan kahroluyor.Bir kaç kez tekrarladığım gibi "Bunlar futbolun krallarıymışta bizim haberimiz yokmuş " diyorum kendi kendime.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar