bugün

liseli olmak

--spoiler--
O zamanlar okul bitse de mesleğimi elime alsam da hiç sınav derdi olmasa derdim.
--spoiler--
Valla ben henüz işe başlamadım. Ben okurken de öyle düşünüyordum ve halen de aynı fikirdeyim. Sınav derdi çok kötü. Meslek olunca en azından para kazanıyorsun. Bir uğraşın oluyor.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026