bugün
- akp'ye katılan belediye başkanları7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- mutluluğun fark edilmemesi6
- bir insanı sevmek8
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı11
- devlet gücü2
- naruto dayi3
- kılıçdaroğlu tipi louserlık4
- ibadet2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- anlamak2
- yazarların imza parfümleri4
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- haitinin gol atmış olması3
- ameliyat olmak8
- my number one2
- berhan şimşek2
- dil3
- insan3
- 2026 dünya kupası21
- futbol16
- düşün ki o bunu okuyor16
- dünya8
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- falıma bakmak isteyen var mı24
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- velvet13
- sözlük kızlarının vücutları15
- fazla kilo2
- kolu kıllı kız4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kuzenin içine boşalmak14
- pakistan3
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- hindistan3
- egay sucukcu8
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- guyana4
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- günaydın2
- fas6
- oyuncu2
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- kemal kılıçdaroğlu18
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
hayırlı uğurlu olsun umarım devamı hızla gelir.
valla "bence" tanıtım kısmı bayağı olmadı. araca "akıllı cihaz" demişler.
sayın rte bindi araca sürüyor, "işte türkiye'nin ilk akıllı cihazı" diyorlar. bana çok cringe geldi kelimenin tam anlamıyla. yani işte türkiye'nin ilk otomobili falan demek bu kadar zor mu? vizyoner görüneceğiz diye saçma bir promosyon ortaya çıkmış. fabrika değil, teknoloji kampüsüymüş. hocam geçin bunları yahu. o bir otomobil, orası da fabrika işte. daha anlaşılır bir tanıtım olurdu. bana komik geldi bu detaylar. başta da söylediğim gibi hayırlı uğurlu olsun. bakalım devamında neler göreceğiz asıl önemli nokta önümüzdeki senelerde gözlemleyeceğimiz talep.
bu arada, bu c segment bir araç ancak ülkenin müdürlükleri, makamları a'dan z'ye örneğin fransa'nın makam aracı olarak paso pejo kullanması gibi bunu kullanmalı. eğer bunu yapmazsalar ayıp ederler. ne anlamı var?
valla "bence" tanıtım kısmı bayağı olmadı. araca "akıllı cihaz" demişler.
sayın rte bindi araca sürüyor, "işte türkiye'nin ilk akıllı cihazı" diyorlar. bana çok cringe geldi kelimenin tam anlamıyla. yani işte türkiye'nin ilk otomobili falan demek bu kadar zor mu? vizyoner görüneceğiz diye saçma bir promosyon ortaya çıkmış. fabrika değil, teknoloji kampüsüymüş. hocam geçin bunları yahu. o bir otomobil, orası da fabrika işte. daha anlaşılır bir tanıtım olurdu. bana komik geldi bu detaylar. başta da söylediğim gibi hayırlı uğurlu olsun. bakalım devamında neler göreceğiz asıl önemli nokta önümüzdeki senelerde gözlemleyeceğimiz talep.
bu arada, bu c segment bir araç ancak ülkenin müdürlükleri, makamları a'dan z'ye örneğin fransa'nın makam aracı olarak paso pejo kullanması gibi bunu kullanmalı. eğer bunu yapmazsalar ayıp ederler. ne anlamı var?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar