bugün

tafelspitz

viennese haşlama eti. bunu nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama yanında bir miktar et suyu veriyorlar. onu et üstüne döküyorsun ama ne kadar dökersen dök o et o suyu emiyor. ben evde eti haşladım olmadı öyle. acayip bir şey.
© copyright 2005 - 2026