ferhan şensoy

“Çok faşist bir yağmur yağıyor” diye bi’şey yazdığını hatırlıyorum. Beni yamulttuğunu hatırlıyorum. Belki de yanlış hatırlıyorum.
© copyright 2005 - 2026