bugün

antalya

Özlediğim şehirdir.
Geberesice pandemi yüzünden bir yıldan fazladır gidemiyorum. Halbuki dört ayda bir şıp ordaydım.
Şimdi alacaksın içeceğini, Konyaaltı'nda insanın az olduğu bir yere gideceksin ve oturacaksın. Sadece denizin sesini dinleyeceksin.
© copyright 2005 - 2026