bugün
- içtim şarabı12
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- rakı sevmemek6
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi6
- aşure yapan sözlük kızları5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- kadir inanır21
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- hesabı gizliye almak3
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- hayattaki şans seviyeniz4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sözlükteki gizli düşmanım6
- beni seven var mıdır2
- osurdum3
- her insanın bir cini olması5
- anın görüntüsü20
- kaşar5
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- kemalist dünya24
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- pkk lı doktorlar2
- içinden canavar çıkan insan4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- üniversitelerin gereksiz olması16
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- true'nun çaylak olması17
- gizem3
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- gizli oylayan yüreksizler2
- nervio5
- mason2
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- hurdadan çıkan flash diskler2
- simit ayran2
- velvet28
- kezodan öpücük istemek2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- deniz göktaş2
inançsız olmam için büyük fayda sağlayan youtuber. Kendisini ilk youtube'a başladığından itibaren takip ediyorum.
Efe düz bir insan, tabiri caizse götü başı oynamıyor. Fikirlerini hep sabit olarak beyan etti. Hiç taraftar kasma, prim yapma veya yaranarak ünlenme peşinde koşmadı. Bundan dolayı takipçi sayısı hala 350bin. Düşünün, prim peşinde koşsanız minimum 10 yılda 350bin aboneniz mi olurdu?
Adamın iki düşmanı var, sağ gericiler ve sol gericiler. Videolarında bunları sık iğnelediği için çok linç yiyor. Ama şunu net olarak belirtiyor, solun gericisi, sağın gericisinden daha tehlikeli. Bunu bizzat deneyimlemiş birisi olarak söylüyorum. Yüzde yüz haklı. Bende sol görüşlüyüm ama yarın sol gerici bir hükümet başa gelse Efe gibi, bizim gibi düşünenleri düşünmeden içeri atar, belki idam yasası çıkarır asar bile.
Sol gerici nedir? Bir grup sırf sağ görüşlü diye haklı haksız herşeyini eleştiriyorsa, bir insan sol görüşlü gruplara, oluşumlara kendini maşa yaptırıp altta yatan siyasi yada ekonomik çıkar içeren oyunları göremeden ölümüne gözünü karartıp savunuyorsa o sol gericidir. sol görüşlü oluşum ölümcül bir hata yapsa dahi kesinlikle eleştitmezler. Misal veriyorum, sol görüşlü birisi sağ gerici birisi tarafından öldürüldüğünde g.tünü yırtarken. Bir terörist masum bi askeri yada polisi öldürünce asla sesini çıkarmazlar. Çünkü amaçları insan haklarını korumak eşitliği sağlamak değildir. "yaaa onada üzülüyoruz ama" dan öteye gidemezler.
Ayrıca ekstra işin özü için 2 bkz vericem;
(buraya bkz: sürekli fonlanma gayesi güttüğü için mağduriyetlerden çıkar sağlamaya çalışıp götünden mağduriyet uydurup halkı galeyana getiren oluşumlar)
(ekstra bkz: bunu yapan xyz hakları dernekleri ve örgütleri gibi)
Sağın gericisini tanımlamaya gerek yok zaten bu amk çocuklarını bilmeyen yok.
Efe düz bir insan, tabiri caizse götü başı oynamıyor. Fikirlerini hep sabit olarak beyan etti. Hiç taraftar kasma, prim yapma veya yaranarak ünlenme peşinde koşmadı. Bundan dolayı takipçi sayısı hala 350bin. Düşünün, prim peşinde koşsanız minimum 10 yılda 350bin aboneniz mi olurdu?
Adamın iki düşmanı var, sağ gericiler ve sol gericiler. Videolarında bunları sık iğnelediği için çok linç yiyor. Ama şunu net olarak belirtiyor, solun gericisi, sağın gericisinden daha tehlikeli. Bunu bizzat deneyimlemiş birisi olarak söylüyorum. Yüzde yüz haklı. Bende sol görüşlüyüm ama yarın sol gerici bir hükümet başa gelse Efe gibi, bizim gibi düşünenleri düşünmeden içeri atar, belki idam yasası çıkarır asar bile.
Sol gerici nedir? Bir grup sırf sağ görüşlü diye haklı haksız herşeyini eleştiriyorsa, bir insan sol görüşlü gruplara, oluşumlara kendini maşa yaptırıp altta yatan siyasi yada ekonomik çıkar içeren oyunları göremeden ölümüne gözünü karartıp savunuyorsa o sol gericidir. sol görüşlü oluşum ölümcül bir hata yapsa dahi kesinlikle eleştitmezler. Misal veriyorum, sol görüşlü birisi sağ gerici birisi tarafından öldürüldüğünde g.tünü yırtarken. Bir terörist masum bi askeri yada polisi öldürünce asla sesini çıkarmazlar. Çünkü amaçları insan haklarını korumak eşitliği sağlamak değildir. "yaaa onada üzülüyoruz ama" dan öteye gidemezler.
Ayrıca ekstra işin özü için 2 bkz vericem;
(buraya bkz: sürekli fonlanma gayesi güttüğü için mağduriyetlerden çıkar sağlamaya çalışıp götünden mağduriyet uydurup halkı galeyana getiren oluşumlar)
(ekstra bkz: bunu yapan xyz hakları dernekleri ve örgütleri gibi)
Sağın gericisini tanımlamaya gerek yok zaten bu amk çocuklarını bilmeyen yok.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar