bugün

landöşe

tatlı kurabiyelerin padişahıdır ulen... Her yerde bulunmuyor, bulunan yerler de iyi yapamıyor maalesef. Çizgili kurabiye de denir, yani ben diyorum...

içi bol marmelatlısının, bir de güzel kıtırlaştırılmışsa rengi böyle biraz karamel rengine dönmüş olacak, üstüne de bolca çikolata çizgisi de yapılmışsa, tadından yenmez valla, çayın kahvenin yanında...
© copyright 2005 - 2026