bugün

ankara

Şu an hava fena değil.

Sabah 7den beri aştideyim. Borusan 10 da açılıyormuş amk. Cooperı alıp dönecem. Samsuna gidecek varsa ufak meblağ karşılığında götürebilirim.

Ufak dediğim 50 tl. Otobüsle gitsen girmiceen terminal kalmıcak, sen bilirsin.
© copyright 2005 - 2026