bugün

youtuber

bundan 4 ay sonra 33 yaşıma basıyorum. doktorum, kalp-damar cerrahisinde ihtisası bitireli 1 yıl oldu, evlendim, iyi-kötü hayatımı idame ettiriyorum. ama ben kabullenemiyorum bazı gerçekleri, ben o kadar zamanında çile çekmişken, ayda 8-9 tane ameliyata girerken, nöbetlerden dünyam kararmışken, bazı günler evime daha 1 ay önce evlendiğim karımın yanına gidemezken, her gün mesaide birilerine faydamız olsun diye kendi hayatımızdan feragat ederken, şu afedersiniz amk tiplerinin sadece internet ortamında açık açık şaklabanlıklar yaparak ben ve benim gibi insanlardan 10-15 kat fazla kazanıyor oluşlarını kabullenemiyorum.

doktorlar, mühendisler, avukatlar, öğretmenler vs gibi herkese faydası olan insanlar ülkede adeta sürünürken, kendisinden başka kimseye faydası olmayan bu asalak tiplerin daha yukarda olması. yazık ne diyeyim...
© copyright 2005 - 2026