bugün

chernobyl

uzun zamandır araştırdığım ara ara aklıma gelince yine okuduğum bir konuydu bu facia.

dizisi çıktı dediler hemen indirdim torrentten. 3 bölümü tek nefeste izledim diyebilirim. çok güzel olmuş, özellikle çaresizlik ve insanların kalın kafalı oluşunu çok güzel anlatmışlar.

umarım devamı gelir, abuk subuk nedenlerle yayını durdurulmaz.
© copyright 2005 - 2026