bugün

onur 55

3 gün önce nick altıma gelip aynen şunları yazmıştı:

--spoiler--
milyonlarin bacisi nickli yazarın dikkatini çekmek için şaklabanlık yapan yazar. yazık az adam ol, kendini düşürme bu kadar.
--spoiler--

biraz önce ise şöyle bir girisine rast geldim;

--spoiler--
başlık: lilith e herkesin yavşaması

entry: olmaması gerekendir. varsa bileğine güvenen düelloya davet ediyorum. herkes toplaşıp birbirini yok etsin sonra lili de bana kalsın. (#40309473)

--spoiler--

"Kınamayınız, kınadığınız şey başınıza gelmedikçe ölmezsiniz." hdis-i şerif
© copyright 2005 - 2026