bülent ecevit

hatalarıyla, günahlarıyla kaliteli bir siyasetçiydi. allah rahet eylesin.

servet hırsı yok, mütevazı idi.
halkçıydı.
maalesef bugünkü meslektaşları eylem-söylem uyuşmazlığı yaşıyorlar.

halkın iktidarını olduğunu söyleyen mevcut iktidardakilerin servetini bilen var mı?
© copyright 2005 - 2026