bugün
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- beyaz otomobil satın almak14
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması12
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı5
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- makarna süzmek4
- yürüyüş partisi4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- güneş2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 65 şut çekip gol atamamak5
- bugün de meme atan olmaması13
- günün sözü3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek2
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- anın görüntüsü15
- yazma diyince yazmayan erkek4
- lucas luthor2
- paris te son tango6
- futbol9
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- iş kadını yazarlar6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- meloş nerede sorunsalı5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- amazon com tr2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- gocu bey meh meh bey birader4
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
ali atay ve sezon finali olduğuna kanaat getirdiğim son bölümü dışında her şeyin mükemmel bir şekilde dizayn edildiği, şimdiye kadar izlediğim en sağlam yerli dizi.
çoğunluk ve rüzgarda salınan nilüfer filmlerini oldukça başarılı bulduğum seren yüce'nin adını görmemle bir kere kafadan beni ikna etmişti bu dizi aslında. üstüne bir de berkun oya yazacak; nur sürer, haluk bilginer, okan yalabık, serkan keskin, tülin özen oynayacak ve bu dizi vasat olacak... tabi ki ihtimali bile yoktu böyle bir şeyin.
eğer toparlayabilirlerse 2. sezonunun gelmesini çok arzularım.
ali atay bence pek olmamış bu diziye. mimikler, tonlama hala leyla ile mecnun. zaten çok başarılı bir oyuncu olduğunu da düşünmüyordum, yanıltmadı beni. örneğin; ormanda bir bağırma sahnesi vardı, sanırsın sahilde ve ismail abisine ' hooop ismail abiieee ' diye sesleniyor. ı-ıh olmamış.
sezon finali ise biraz bulanık. yani dizinin aksiyonu ve gerilim dozu o kadar yüksek ki final biraz düşürüyor. bence buna, dizinin devam edip etmeyeceği konusundaki belirsizlik de neden olmuş olabilir. her şeyi bitirelim mi yoksa soru işaretli mi bırakalım ikilemleri falan. hele ki o son sahne. ı ıh...
cast çok başarılı. nur sürer özellikle. nasıl soğuk görünümlü ama içerisi nasıl yanıyor. keza tülin özen. irem altuğ, okan yalabık hele... tek tek saymayalım, müthiş ali atay haricinde.
jenerik, çekimler gayet iyi. tutup gavur dizileri ile kıyaslamaktansa ben kendi yapımlarımız içinde kıyaslamayı tercih ediyorum.
--spoiler--
yani evet. herkesin bahsettiği üzere odunla kafaya vurup bayıltma falan bunlar artık demode, çok 90'lar. üstelik nabız kontrolü hiç yok. o kısımlar biraz eksik kalmış. bence rüya ile selahattin'in arasındaki ilişki de pek açığa çıkarılmamış, sırıtıyor. genelde millet selahattin'in rüya'nın belalısı olduğunu finalden önce anladıklarını söylüyor ama ben malım galiba son bölümde anladım. yine yusuf'un heee demek selahattin komiser rüya'nınkiymiş.... gel gitleri lüzumsuzdu. öff ali atay git diziden ya i hate!
bir de zaman kurgusunu çok alaca bulaca etmişlerdi bazen. abi bi durun şimdi bugünde miyiz, geçmişte mi diye sorgulattı.
--spoiler--
çoğunluk ve rüzgarda salınan nilüfer filmlerini oldukça başarılı bulduğum seren yüce'nin adını görmemle bir kere kafadan beni ikna etmişti bu dizi aslında. üstüne bir de berkun oya yazacak; nur sürer, haluk bilginer, okan yalabık, serkan keskin, tülin özen oynayacak ve bu dizi vasat olacak... tabi ki ihtimali bile yoktu böyle bir şeyin.
eğer toparlayabilirlerse 2. sezonunun gelmesini çok arzularım.
ali atay bence pek olmamış bu diziye. mimikler, tonlama hala leyla ile mecnun. zaten çok başarılı bir oyuncu olduğunu da düşünmüyordum, yanıltmadı beni. örneğin; ormanda bir bağırma sahnesi vardı, sanırsın sahilde ve ismail abisine ' hooop ismail abiieee ' diye sesleniyor. ı-ıh olmamış.
sezon finali ise biraz bulanık. yani dizinin aksiyonu ve gerilim dozu o kadar yüksek ki final biraz düşürüyor. bence buna, dizinin devam edip etmeyeceği konusundaki belirsizlik de neden olmuş olabilir. her şeyi bitirelim mi yoksa soru işaretli mi bırakalım ikilemleri falan. hele ki o son sahne. ı ıh...
cast çok başarılı. nur sürer özellikle. nasıl soğuk görünümlü ama içerisi nasıl yanıyor. keza tülin özen. irem altuğ, okan yalabık hele... tek tek saymayalım, müthiş ali atay haricinde.
jenerik, çekimler gayet iyi. tutup gavur dizileri ile kıyaslamaktansa ben kendi yapımlarımız içinde kıyaslamayı tercih ediyorum.
--spoiler--
yani evet. herkesin bahsettiği üzere odunla kafaya vurup bayıltma falan bunlar artık demode, çok 90'lar. üstelik nabız kontrolü hiç yok. o kısımlar biraz eksik kalmış. bence rüya ile selahattin'in arasındaki ilişki de pek açığa çıkarılmamış, sırıtıyor. genelde millet selahattin'in rüya'nın belalısı olduğunu finalden önce anladıklarını söylüyor ama ben malım galiba son bölümde anladım. yine yusuf'un heee demek selahattin komiser rüya'nınkiymiş.... gel gitleri lüzumsuzdu. öff ali atay git diziden ya i hate!
bir de zaman kurgusunu çok alaca bulaca etmişlerdi bazen. abi bi durun şimdi bugünde miyiz, geçmişte mi diye sorgulattı.
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar