bugün

bisiklet

Ramazan dolayısıyla 2-3 gün ara verdim bu sabah da ofise arabayla gittim ama şimdiden deli gibi özledim. Beni gebeş gibi gösteren kaskımı dahi özledim. Aşağı garaja inip sevesim var şu an eşek sıpasını.

Benim güzel araripe manakinim, iki tekerli kuşum.
© copyright 2005 - 2026