bugün

kobe eti

ineğe arpa suyunu, sanki bazı günler de şarap içiriyorlar diye hatırlıyorum. Uzakdoğulu bir aşçı ile tappenyaki'de konuşmuştum masaj falan yapıyorlarmış ineğe. Daha yemek kısmet olmadı. Belki günün birinde.
© copyright 2005 - 2026