bugün

simon adebisi

aşk acısı çektiği bir sahne var. o sahne adebisi'yi tanıyanlar için şok etkisi yaratır. gülsen mi ağlasan mı bilemezsin. bir de çok güzel bir sözü vardır kendisinin.

'sometimes it's good to be human'

güzel adamdır adebisi.
© copyright 2005 - 2026