bugün

ankara

Yaşadığım şehir. Patlama derinden üzdü. iyi ki bugün üşenip önce kızılaya oradan da seğmenler parkına gitmemişim. Yarın sokaklarına çıkmakta tereddütlüyüm can güvenliği 0 oldu neredeyse.
© copyright 2005 - 2026