bugün

bayan

hoş olmayan bir kelimedir. özellikle minibüscülerin, taksicilerin, değnekçilerin ağzına hiç yakışmaz. bu salaklar 'bayan' demek yerine hitaben 'hanımefendi', bahsederken 'kadın ve ya hanımefendi' demelidir. bacım demek bile en azından daha iyidir aq.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026