bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- küfreden kız iticiliği6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- lise defteri7
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- ilgi3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- beyaz otomobil satın almak15
- yürüyüş partisi8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- bugün de meme atan olmaması13
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- düşük iq belirtileri4
- rabbin para vermesi4
- göbek adınız2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- makarna süzmek5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- chp'deki değişimciler3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- almanya5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- amerika birleşik devletleri6
- anın görüntüsü15
- lahmacunu elle yiyen kız18
- terlikle dövmek2
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
günümüzde sözlükçülük kavramını karıştıran bir takım genç yahut heyecanlı beyin fırtınalarında yelkenlerini çekemeyen vatandaşlar tarafından ne kadar kolaydır sultan of the uludağ'lılar. bir bakmışsın o bitmiş, gitmiş. oh onu da bitirdik şunu da bitirdik, ne güzel abicim evet devam et. peki ya eline geçenler. sanal ortamı bukadar mı reele indirgemiş bir topluluğuz ki; her olayı ciddiye alıyor sürekli birilerine ayar verme bir şeyleri parçalama yok etme gayesi içine giriyoruz, anlayabilmiş daha doğrusu sizin diyeceği gibi kafam basmamıştır.
şimdi gelelim fasulyenin faydalarına dostlar. nedir sözlük? sözlük dediğin alt tarafı fikirlerini masumane kurallar çerçevesinde paylaşıma açmak onların bir kaç kişi tarafından okunduğunu bilip hoş sohbetlere girmektir efendiler. ne amacımız kavga ne de ne güzel laf soktum "nihahah" demek değildir. böyle olunca ben kişinin insanlara saygısından şüphe ederim (yeri gelmişken kahrolsun hümanizm). ama olaylar ve bu gerek "klon" gerek "oluşum" furyası öyle bir hal kazandı ki, herkes taraflara çekilip çepheleşti. görende üçüncü dünya savaşını çıkaracaklar sanacak. azıcık efendi olup, sevmediğin yahut sevemediğin kişi için bir çok insanın yazdığı oluşuma "yok o kaka, yok bunu sevmiyorum, teması kötü, şuyu var" demek etik açıdan şahsımca yanlıştır. çünkü senin tanımadığın bilmediğin insanlar orada öyle ya da böyle yazıyor ve emek sarfediyordur, ve yapılan düpedüz emek hırsızlığıdır.
işin daha da özüne inecek olursak ütopyalı arkadaşlarla; şahısları sevmeyebilirsin ancak tanımadığın şahıslara karşı önyargılı davranmak ve arkadan konuşmak eril ya da dişil kişinin karakter sorunuyla alakalı olup komik düşmektir. sevmiyorsan sevmezsin, zaten kimsede tapmıyordur sana vay o beni sevmiyor ama idolümdü demez ama bunu belirli bir saygı çerçevesinde yaparsınki o zaman sözlükçülük oyununa kaldığın yerden seviyeli şekilde devam edebilirsin.
sonuç olarak net sözlükte; fikir ve görüşleri ne olursa olsun birçok kesimden birçok kaliteli insan vardır ve olmaya devam edecektir aynı isterse 5 yazarı olan sözlükler gibi. çünkü unutulan en önemli şey niceliğin nitelikten daha önemli olduğudur. ve dışarıdan kimselerin tiye alması sebebiyle değil yazarları için tekrar açılmıştır, kısacası emekler göz önünde bulundurulmuş ve zaten harcayanın az olduğu ülkemde emekleri hiçe saymama kararı alınmıştır. vatana millete hayırlı uğurlu olsun...
şimdi gelelim fasulyenin faydalarına dostlar. nedir sözlük? sözlük dediğin alt tarafı fikirlerini masumane kurallar çerçevesinde paylaşıma açmak onların bir kaç kişi tarafından okunduğunu bilip hoş sohbetlere girmektir efendiler. ne amacımız kavga ne de ne güzel laf soktum "nihahah" demek değildir. böyle olunca ben kişinin insanlara saygısından şüphe ederim (yeri gelmişken kahrolsun hümanizm). ama olaylar ve bu gerek "klon" gerek "oluşum" furyası öyle bir hal kazandı ki, herkes taraflara çekilip çepheleşti. görende üçüncü dünya savaşını çıkaracaklar sanacak. azıcık efendi olup, sevmediğin yahut sevemediğin kişi için bir çok insanın yazdığı oluşuma "yok o kaka, yok bunu sevmiyorum, teması kötü, şuyu var" demek etik açıdan şahsımca yanlıştır. çünkü senin tanımadığın bilmediğin insanlar orada öyle ya da böyle yazıyor ve emek sarfediyordur, ve yapılan düpedüz emek hırsızlığıdır.
işin daha da özüne inecek olursak ütopyalı arkadaşlarla; şahısları sevmeyebilirsin ancak tanımadığın şahıslara karşı önyargılı davranmak ve arkadan konuşmak eril ya da dişil kişinin karakter sorunuyla alakalı olup komik düşmektir. sevmiyorsan sevmezsin, zaten kimsede tapmıyordur sana vay o beni sevmiyor ama idolümdü demez ama bunu belirli bir saygı çerçevesinde yaparsınki o zaman sözlükçülük oyununa kaldığın yerden seviyeli şekilde devam edebilirsin.
sonuç olarak net sözlükte; fikir ve görüşleri ne olursa olsun birçok kesimden birçok kaliteli insan vardır ve olmaya devam edecektir aynı isterse 5 yazarı olan sözlükler gibi. çünkü unutulan en önemli şey niceliğin nitelikten daha önemli olduğudur. ve dışarıdan kimselerin tiye alması sebebiyle değil yazarları için tekrar açılmıştır, kısacası emekler göz önünde bulundurulmuş ve zaten harcayanın az olduğu ülkemde emekleri hiçe saymama kararı alınmıştır. vatana millete hayırlı uğurlu olsun...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar