bugün
- futbol32
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- velvet41
- mor semsiyeli yabanci5
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- deniz baykal7
- göte giren şemsiye4
- frt2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- türkiye tur atlasaydı almanyayla karşılaşacaktı2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- durduk yere ağlamak2
- ciguli kral7
- gta 62
- 19 yaşında kızla yatmak14
- japonya8
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- kadir inanır'ın vefatı7
- kolombiya6
- portekiz7
- şemso buraya bak koçum2
- gana3
- hırvatistan5
- ingiltere3
- saraca finch house7
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- cezayir4
- arjantin3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- fransa5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- senegal3
- norveç3
- avusturya2
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- mısır3
- belçika4
- amerika birleşik devletleri9
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- isveç2
kayseri durağımızda tattığımız lezzettir. 'bunu yapmakta ne var ki ben bunun daha iyisini yaparım' diyerek aylar önce aile fertlerine söz verdim. yoğun aile baskısı sonucu dün akşam sonunda yaptım.
internetten tarifine bakmadım, sadece gözlemlerimle yağlamayı şu şekilde yaptım:
mayalı yumuşak bir hamur yoğuruyoruz. ele yapışacak kıvamda. mayası gelmesi için dinlenmeye bırakıyoruz.
üstüne sürmek için şöyle: bol yağda * kıymayı ve soğanı kavuruyoruz. bir kaşık salça ilave ediyoruz. ve soğumaya bırakıyoruz.
hamurun mayası gelince bir çorba kaşığı miktarınca pazılar yapıyoruz. onları merdane yardımıyla açıyoruz. teflon tavada * pişiriyoruz. sonra hazırladığımız malzemeyi üzerine sürüyoruz, tekrar pazı açıp pişirip üzerine koyuyoruz. kat kat bir hamur bir iç malzeme ekliyoruz...
püf nokta: benim yaptığı iç malzeme çok yağlı olmuş, mümkünse daha az yağ eklenebilir... ama kuru kalmaması için hamurun her yerine sürmek lazım.
aile fertlerinin görüşleri:
eşim: kim bilir bir daha ne zaman yapacaksın... artık bu lezzeti unuturuz.
kızım: anne çok lezzetli olmuş, çok sevdim..
oğlum: yağı çok değil mi anne..
internetten tarifine bakmadım, sadece gözlemlerimle yağlamayı şu şekilde yaptım:
mayalı yumuşak bir hamur yoğuruyoruz. ele yapışacak kıvamda. mayası gelmesi için dinlenmeye bırakıyoruz.
üstüne sürmek için şöyle: bol yağda * kıymayı ve soğanı kavuruyoruz. bir kaşık salça ilave ediyoruz. ve soğumaya bırakıyoruz.
hamurun mayası gelince bir çorba kaşığı miktarınca pazılar yapıyoruz. onları merdane yardımıyla açıyoruz. teflon tavada * pişiriyoruz. sonra hazırladığımız malzemeyi üzerine sürüyoruz, tekrar pazı açıp pişirip üzerine koyuyoruz. kat kat bir hamur bir iç malzeme ekliyoruz...
püf nokta: benim yaptığı iç malzeme çok yağlı olmuş, mümkünse daha az yağ eklenebilir... ama kuru kalmaması için hamurun her yerine sürmek lazım.
aile fertlerinin görüşleri:
eşim: kim bilir bir daha ne zaman yapacaksın... artık bu lezzeti unuturuz.
kızım: anne çok lezzetli olmuş, çok sevdim..
oğlum: yağı çok değil mi anne..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar