bugün

ted

Aziz Kedi'nin ''Başarı ve Mağlubiyet'' konuşması benim için çok ayrı bir yeri olan, TED'in en iyi konuşmasıdır. ikinci olarak, Ken Robinson'ın ''How schools kill creativity.'' adlı konuşmasını beğenirim.

''Başarı ve Mağlubiyet'' - http://vimeo.com/20100323

''How schools kill creativity'' http://www.ted.com/talks/..._kill_creativity#t-230383
© copyright 2005 - 2026