bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- venezuela6
- demet evgar10
- kemalistler7
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- sözlüğün tadının kaçması5
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- üniversitelerin gereksiz olması3
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- kadınların yanlış yapması3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türk kızı egosu6
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- 2026 dünya kupası22
- erkekler neden az yaşar10
- bir insanı sevmek11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- alan greenspan3
- am okşama4
- aşure2
- dünya11
- zippo2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- evde kaş bıyık alımı3
- futbol17
- pozantı2
- panter emel2
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- kıskanmak7
yaklaşık 1 hafta önce bir yıldır kullandığım iphone 5'imi satarak aldığım telefonumdur. iphone'u neden satıp lumia 820 aldığıma gelince, iphone'dan 1 yılda sıkıldım. kullandığım süre içinde bir an bile elimden düşmediğinden olsa gerek beni bayağı sıktı.
ben de tercihimi lumia 820'den yana yaptım. asıl niyetim lumia 920 almaktı, ama fazlasıyla ağır geldi. özellikle de iphone'dan sonra. 820 güzel. kamerası iyi. windows phone 8.1 güncellemesi (geliştirici versiyonu) ile fark ettiğim fm radyosu var. iphone'da tunein'de dinlemekten hem batarya, hem internet pakedi hemen isyan ediyordu. retina display'den non retina bir ekrana geçmek biraz öööeh dedirtebiliyor başta, ama alışılıyor.
şarj meselesine gelince, iphone 5'le aynı olduğunu söyleyebilirim. yalnız iphone kadar hızlı dolmuyor. öyle 1 saatte şarjdan alırım dönemleri bitti aga. kutudan earbud kulaklıklar çıkıyor. vasat kalitede. sennheiser kulaklıkla dinleyince ses tamam diyorsunuz. alacak arkadaşlar için söylüyorum öyle ısınma, kapanma, çökme, uygulamadan atma gibi durumları yok. wifi, 3g ve gsm sinyallerini iyi alıyor (iphone yatağımdan çekmezken bu çekiyor).
benden önce de arkadaşlar bahsetmiş uygulama durumunu. ben de biraz anlatayım. windows'un uygulama mağazasında sıklıkla kullandığınız uygulamaların (facebook, twitter, whatsapp, foursquare, adobe reader, tureng, banka uygulamarı vb.) ve oyunların (temple run, subway surfer vb.) hepsi var. ancak birçoğunda uygulama ve arayüzleri öyle ios yada android gibi kaliteli değil. beklemek gerekiyor. her gün yeni uygulamalar geliyor, eldekiler güncelleniyor. kısacası default son kullanıcının çok rahat işini görür.
almak isteyenlere tavsiyem, alın. gerçektende kendi fiyat aralağındaki android telefonların çok büyük çoğunluğundan her yönüyle iyi bir cihaz. kesinlikle pişman olmazsınız.
ben de tercihimi lumia 820'den yana yaptım. asıl niyetim lumia 920 almaktı, ama fazlasıyla ağır geldi. özellikle de iphone'dan sonra. 820 güzel. kamerası iyi. windows phone 8.1 güncellemesi (geliştirici versiyonu) ile fark ettiğim fm radyosu var. iphone'da tunein'de dinlemekten hem batarya, hem internet pakedi hemen isyan ediyordu. retina display'den non retina bir ekrana geçmek biraz öööeh dedirtebiliyor başta, ama alışılıyor.
şarj meselesine gelince, iphone 5'le aynı olduğunu söyleyebilirim. yalnız iphone kadar hızlı dolmuyor. öyle 1 saatte şarjdan alırım dönemleri bitti aga. kutudan earbud kulaklıklar çıkıyor. vasat kalitede. sennheiser kulaklıkla dinleyince ses tamam diyorsunuz. alacak arkadaşlar için söylüyorum öyle ısınma, kapanma, çökme, uygulamadan atma gibi durumları yok. wifi, 3g ve gsm sinyallerini iyi alıyor (iphone yatağımdan çekmezken bu çekiyor).
benden önce de arkadaşlar bahsetmiş uygulama durumunu. ben de biraz anlatayım. windows'un uygulama mağazasında sıklıkla kullandığınız uygulamaların (facebook, twitter, whatsapp, foursquare, adobe reader, tureng, banka uygulamarı vb.) ve oyunların (temple run, subway surfer vb.) hepsi var. ancak birçoğunda uygulama ve arayüzleri öyle ios yada android gibi kaliteli değil. beklemek gerekiyor. her gün yeni uygulamalar geliyor, eldekiler güncelleniyor. kısacası default son kullanıcının çok rahat işini görür.
almak isteyenlere tavsiyem, alın. gerçektende kendi fiyat aralağındaki android telefonların çok büyük çoğunluğundan her yönüyle iyi bir cihaz. kesinlikle pişman olmazsınız.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar