bugün

evlilik

benim icimden hep geciyordu ama terapistim de dogruladi, acik acik itiraf edebiliyorum artik:

evlilik esittir mantiksizlik.

bekarlik esittir sultanlik.

ama ne bekar kalip mutlu olan var, ne evlenip...

en guzeli cocukluk arkadas! geri kalan zamanda nasilsa mutsuz olacagiz.
© copyright 2005 - 2026